@Sorin Tudor | 9 September 2011
Etichete: Online.
Întrebarea își are tâlcul său. Pentru că Webstock este unul dintre fericitele cazuri în care atât proiectul cât și inițiatorul său “sunt branduri”. Lumea vine la Webstock pentru ceea ce are de oferit, în fiecare an, Webstock. Și vine la Webstock pentru ceea ce reprezintă și ceea ce are de oferit Manafu. Ambele afirmații sunt adevărate și, foarte important, nu se exclud una pe cealalată și nu se concurează.
Este un succes al pasiunii și a ceea ce pasiunea poate face atunci când este dublată de un efort constant (pe care suntem tentați de prea multe ori a-l trece cu vederea). Iată de ce următoarea afirmație este și ea adevărată:
Webstock 2011 este un succes chiar înainte de a începe.
Un succes la care, firesc, toată lumea își dorește să fie părtașă. Ne vedem la Webstock.
Cum au schimbat tehnologiile online advertisingul și la ce ar trebui să fie atente agențiile. Un video deștept (și creativ) realizat [...]
Asociația Prietenii Operei premiază cu 100 euro (net) realizarea unui banner. Bannerul va trebui executat până pe data de 19 septembrie 2012 [...]
Evensys si Vodafone anunta Webstock 2012 - cel mai important eveniment de blogging si social media. Webstock, cea mai mare conferinta despre social [...]
Sau, cum s-ar spune, "mai e mult până departe"... În urmă cu trei zile, am publicat pe WebCultura câteva rânduri despre creațiile unui [...]
NetCamp si-a propus anul acesta sa atraga cat mai multi oameni interesati de antreprenoriatul online si dezvoltarea unor proiecte web. Este o [...]
6:28 pm
Deci ne vedem acolo
12:58 pm
Eu sper ca da.