@Sorin Tudor | 15 October 2013
Etichete: Online.
Peste 15.000 de vizitatori unici pe zi. În fiecare zi, inclusiv sâmbăta și duminica. Și aproape 40.000 de afișări pe zi.
Acestea sunt actualele performanțe de trafic ale WebCultura.ro. Performanțe care o recomandă ca fiind, probabil, cea mai citită revistă culturală online (și o plasează în Top 40 site-uri mass-media conform datelor agregate de trafic.ro și sati.ro). Este o poziție pe care WebCultura.ro o ocupă de aproape patru luni (insă abia de la inceputul lunii octombrie a depășit nu doar site-uri ca Revista22.ro, DilemaVeche.ro sau Modernism.ro, ci și Historia.ro).
La toate acestea se mai adaugă o comunitate pe Facebook de peste 38.000 de “fani” și o prezență onorabilă pe Twitter, Google+ și LinkedIn.
Și, nu în ultimul rând: cei care doresc să se convingă de corectitudinea datelor de mai sus, pot trimite o solicitare pe adresa Mediafax Group, cei care reprezintă WebCultura în privința contractelor publicitare.
Ieri, Auraș publica un post despre cum se face un full page takeover pe Capital.ro. Acum, fără să fiu cârcotaș, mă gândesc că poate Auraș [...]
Potrivit datelor din 2010 ale Băncii Mondiale, în timp ce 12,6% din populația României emigrează în alte state, cetățenii altor state care [...]
Tati.ro este un site care dorește să le vină în ajutor actualilor sau viitorilor tați. "Ideea infiintarii Tati.ro mi-a venit in momentul in [...]
Cum au schimbat tehnologiile online advertisingul și la ce ar trebui să fie atente agențiile. Un video deștept (și creativ) realizat [...]
Asociația Prietenii Operei premiază cu 100 euro (net) realizarea unui banner. Bannerul va trebui executat până pe data de 19 septembrie 2012 [...]