Vantul schimbarii
05 Sep 2007, ora 4:59 pm | Insemnari recente
Sustinatorii lui Bogdan Olteanu devin tot mai activi in blogosfera: aproape 17% dintre membrii Cabinetului Presedintelui Camerei Deputatilor au blog.
Sau: Dupa Diana Tusa, Magor Csibi, un alt tanar liberal membru al Cabinetului Presedintelui Camerei Deputatilor s-a hotarat sa devina mai activ in mediul online.
Din punct de vedere jurnalistic, oricare ar fi varianta aleasa, informatia suna bine. Insa, cum aici este vorba, eventual, despre citizen journalism, imi voi permite o alta abordare. Asadar:
- Cand te numesti Magor Csibi si esti tanar liberal, ai un avantaj: esti usor de tinut minte.
- Cand esti tanar liberal, faci parte din structurile puterii politice si alegi ca site-ul personal sa se numeasca Vantul schimbarii, ai o problema.
- Iar, cand faci parte din structurile Puterii, esti consilier al finului primului-ministru si, pe site-ul personal, iti intimpini vizitatorii cu “V-ati saturat? Vreti o schimbare?”, problema ta incepe sa sune a gafa.
Evident, site-ul lui Magor Csibi este mai “jucaus” decat alte site-uri politice (unii ar putea spune “prea jucaus”, iar altii ca ar prefera alte imagini pe homepage, mai ales ca baietii de la adVice par a mai stii una, alta, dar asta este o alta poveste).
Si, tot evident:
- tinerii liberali au probleme atunci in alegerea denumirii domeniilor;
- nu orice jurnal online este un blog (Diana, cand il vezi pe la Cabinet, incearca sa-i explici care e diferenta! ).
Insa, in cele din urma, acestea sunt amanunte. Ceea ce conteaza este ca, intr-o tara in care toata lumea stie cum sta treaba cu Miorita (chiar daca prea putini s-au obosit sa o si citeasca), site-ul lui Magor Csibi nu spune nimic.
Cu o structura transbordata dintr-un online mai bun si un continut aflat la limita suportabilitatii, site-ul lui Magor Csibi reuseste sa ne aminteasca de faptul ca mai binele este dusmanul binelui. Si ca acceptarea unor consilieri care nu inteleg modul de gandire al electoratului potential este o greseala fatala.
Este, daca vreti, exemplul tipic pentru transpunerea in domeniul marketingului politic a spuselor lui Dinica din Filantropica: “mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste nimic!”.
Recomandari:
O bere pentru Business Magazin!
e cam mult spus. suntem … aproape 2. eu si magor. el are site ( in fine, am vazut ca o rubrica e de fapt blog), eu blog. el incepe o campanie - e candidatul sustinut de TNL pt europarlamentare -, eu vreau sa discut cu oamenii.
nu stiu daca ai observat, dar eu mi-am insusit din critici si am mai schimbat unele, altele. numele nu il schimb decat atunci cand voi constata ca politica va fi … cu principii. dar e cale lunga.
am sa-i transmit
@ Diana,
Da, am observat! Iar raspunsul tau este raspunsul politician (in sensul bun al cuvantului). Felicitari!
multumesc! si astept alte critici…primele mi-au fost de mare ajutor
Is curios daca aia i`au luat bani pe site`u asta. E mai mult decat fun, trecand peste multe altele, vezi in sursa: