Intr-o insemnare ce ar trebui sa-i aduca pe multi cu picioarele pe pamant, Victor Ciutacu vorbeste despre efectele televiziunilor de nisa:
Una dintre nenorocirile cauzate de aceasta inflatie de orezarii media este ca orice cuvantator cat de cat coerent a fost declarat pe loc si ulterior consacrat, absolut abuziv, analist. Iar una dintre consecintele nefaste ale nesfarsitei vorbarii a tuturor nechematilor este exact problema despre care scriu acum: niste profesionisti ai stirii (care insa nu au in fisa postului ganditul) vor sa se manifeste ca niste amatori ai analizei de orice fel.
Si cum offline-ul si online-ul nu impartasesc intotdeauna partile cele mai bune, Madalin Matica vorbeste despre un alt soi de nechemati:
Baietii de cartier (“de dupa blocuri”) au reprezentanti in zona de marketing/management a afacerilor online si singura diferenta este cea de imbracaminte si de limbaj. (…)Nu vad nici o diferenta intre taximetrstul din Gara de Nord care isi insala clientii necunoscatori cu un tupeu si o non-salanta care ma uimeste si managerii care profita de necunoasterea pietei si a valorii unor servicii de catre companii contractante. Hit & Run. “Da’ ma descurc frate”. Nu, nu te descurci, esti doar o frauda care nu are mult de trait.
La randul lui, Vali Petcu noteaza pe Blog 2.0:
Oare vom vedea anul asta un prim proces asupra drepturilor de autor in internetul romanesc? Hotnews.ro, Ziare.com, Interesul Public, GSP.ro, UrbanIulian.ro, Rol.ro sunt numai cateva din exemplele care imi vin in minte pe moment. (…)Probabil internetul romanesc se va maturiza odata cu aceste procese si aceste rechemari ale continutul pe siteurile mama. Eu stiam ca atunci cand furi, nu te lauzi, stai cat mai la intuneric, pentru ca nu afla nimeni de tine.
Doriti un exemplu? Cititi la VisUrat cum Urban Iulian ii plagiaza articolele. Si cititi la Arhi cum tot bloggerii sunt de vina…
Exista si motive de speranta, insa la altii: intr-o insemnare pe care iti vine sa o citesti la nesfarsit, Calin Fusu recomanda un film despre YouTube care trebuie vazut. Tot un film despre (cum fac) altii recomanda si Dragos Novac, pornind de la observatiile de bun simt ale lui Marius Pahomi.
Am putea si “noi” sa facem ca “ei”? Fireste! Problema este ca, dupa ce citim ce scrie Dragos Dehelean, ramane o singura intrebare: cu cine?
apropos de Ciutacu, știi cum e… râde ciob de oală spartă.
@Radu S: daca tie ti se pare c-ar rade, esti realmente tampit.
Merci pentru feedback. Mi-ar place și mie să am curajul tău, să-mi port drapelul peste tot, nu numai la tv.
radu, nu te lua de geniul [afirmatie editata de moderator] cu audienta miniscula. el face performanta, inclusiv pe net
@Radule,
iar domle?! cum domle ai talentul asta sa strici bunatate de abordare, ma mir ca trecusi de etica lu’web2 pe blogul acesta.
Deci Ciutacul nu serveste orez, antena e batz in sus, verticala…mdea.
[o afirmatie offtopic a fost editata de moderator]
Pingback: Prezentare despre cultura web2.0 | - Relatii Publice si comunicare online
Cum suna tag word-ul de la Colt? Come on!