Twitter și second screen

Cum este utilizat Twitter în timpul programelor TV.

Pentru că în ultima vreme începe să fie o modă să se vorbească despre second screen (pe scurt: utilizarea unui smartphone sau a unei tablete pentru a schimba sau a urmări informații despre un program TV chiar în timpul derulării acestuia), iată câteva date interesante:

în timpul filmelor bune utilizatorii abia spun câte ceva pe twitter: dau tweet-uri înainte și după film, însă în timpul acestuia (cu excepția scenelor notabile), se lasă liniștea;

în timpul emisiunilor tv de slabă calitate utilizatorii dau o mulțime de tweet-uri la început, însă, pe parcurs, frecvența acestora scade dramatic (probabil pentru că oamenii se plictisesc să mai privească);

în timpul emisiunilor de investigație oamenii dau o mulțime de tweet-uri și, chiar mai interesant, continuă să dea un număr mare de tweet-uri chiar și după terminarea acestora;

în timpul show-urilor de genul Vocea României sau X Factor se înregistrează creșteri mari ale numărului de tweet-uri la începutul fiecarei interpretări și, firesc, creșteri și mai notabile în timpul finalei;

în timpul pauzelor publicitare numărul de tweet-uri scade dramatic în timpul tuturor emisiunilor tv (explicația fiind că utilizatorii au degetele pe telecomenzi pentru a schimba canalele).

twitter-seond-screen

(via BuzzFeed)

Recomandări

Adaugă comentariu