Think Strategy 4

Am intarziat la cea de a patra editie a Think Strategy. Cam 30 de minute. Dintr-un motiv foarte intemeiat: am uitat ca workshop-ul Politics 360 era ieri, desi scrisesem si pe blog. Si, daca n-ar fi existat un telefon salvator, as fi dat astazi buzna peste Dragos Novac…

Ca si anul trecut, m-am simtit excelent la evenimentul organizat de Advice Students: am intalnit oameni creativi si inteligenti si am incercat sa invatam impreuna ca, in constructia strategica,

nu putem renunta la un suport media doar pentru ca este sub pretentiile noastre intelectuale si nici nu putem folosi un tool doar pentru ca este la moda. Trebuie sa folosim toate suporturile si toate tool-urile disponibile pentru a ajunge la publicul vizat. Si sa nu uitam ca fiecare dintre acestea se adreseaza macar unui segment. Si, mai ales, sa nu uitam ca succesul unei campanii este dat, intr-o buna masura, de strategia care a permis fiecarui suport si tool folosit sa se dovedeasca eficient.

In rest, berea va fi, intotdeauna, din partea casei. 😉

Recomandări

Adaugă comentariu