@Sorin Tudor | 26 February 2007
Etichete: Comunicare, Online.
Marius Pahomi are un dialog spumos cu Mihai Petroff, Managing Director Mailers Serv. Un scurt fragment:
Marius Pahomi: Domnule Mihai Petroff, Prevederea legala pe care o incalca Mailers in cazul semnalat este Legea nr. 677/2001 (…)Unde este legitimitatea pe baza careia puteti comunica personalizat cu persoane care nu si-au exprimat acordul ???
Mihai Petroff: Stimate domnule Marius Pahomi, Sa reluam: “(2) Consimţământul persoanei vizate nu este cerut în următoarele cazuri:[…] e) când prelucrarea este necesară în vederea realizării unui interes legitim al operatorului sau al terţului căruia îi sunt dezvăluite datele, cu condiţia ca acest interes să nu prejudicieze interesul sau drepturile şi libertăţile fundamentale ale persoanei vizate.” (…)Ca sa decriptam pe intelesul tutoror: operator = Mailers; interes legitim = marketing direct.
Se rade mult, e de bine, se afla si alte lucruri noi in afara de ceea ce inseamna “interes legitim”. Iar daca simtiti ca nu va mai puteti opri din ras, ganditi-va ca Mailers are o cifra de afaceri de milioane de euro. Ei, da, interes legitim!
Joi, 12 Noiembrie 2009, ora 15:30, la Crowne Plaza Hotel Bucureşti, are loc Green Social Media. Aceasta conferinta isi propune sa raspunda la [...]
Pentru prima data in istoria blogosferei autohtone un presedinte in functie se intalneste cu bloggerii: Președintele României va deschide [...]
Am primit de la un amic rugamintea de a spune cateva cuvinte despre youmago.ro. Voi fi sincer: ideea imi pare interesanta. Prin urmare, citand cateva [...]
Internetics a ajuns in acest an la cea de a noua editie, iar Millenium Communications aduce pe bloguri o idee care imi place mult: Mai tineti [...]
Astazi a fost lansata Olimpiada 2.0: Cincisprezece diplome pentru merite în comunicarea online oferite de una dintre cele mai cunoscute companii pe [...]