@Sorin Tudor | 3 July 2009
Etichete: Blogosfera, Comunicare, Online, Strategii.
Cred ca prima editie a Re:Seminar reprezinta inceputul unui succes. Pentru ca Re:Seminar a dovedit ca este mai mult decat un eveniment “despre online, de dragul online-ului”. Este un eveniment in urma caruia participantii sunt indemnati sa-si traga propriile concluzii despre online si nu sa imprumute concluziile altora. Si sunt indemnati sa invete sa isi aleaga un model fara a li se “sugera” (uneori autosuficient) un model.
Pe scurt, Re:seminar mi-a placut. Si mi-a placut chiar mai mult conceptul pe care re:Fresh l-a adus in lumea evenimentelor dedicate online-ului autohton. Sunt motive suficiente pentru ca, in ceea ce ma priveste, sa trec peste micile “intamplari”:
- o confuzie fundamentala intre brand si produs: spre deosebire de un produs, un brand nu poate fi lansat (este si motivul logic pentru care se fac eforturi ca un produs sa devina brand); se pot face eforturi ca un produs sa ramana brand, insa nimeni si nimic nu poate garanta ca un produs va deveni un brand;
- mica sesiune de chat dintre Adrian Ciubotaru si Vali Petcu (care, daca ar fi fost regizata, ar fi fost un exemplu perfect pentru ceea ce nu trebuie sa se intample la astfel de evenimente, dar si despre cum stau lucrurile in “blogosfera profunda”); un moment care a fost gestionat bine de catre Costin.
Nu in ultimul rand, mi-a placut prezentarea lui Buddha. Iar faptul ca am fost prezent la Re:Seminar chiar m-a bucurat.
(sursa foto: @cochinescu)
Pentru prima data in istoria blogosferei autohtone un presedinte in functie se intalneste cu bloggerii: Președintele României va deschide [...]
Mediafax a lansat astazi Informatie fara limite, o campanie prin intermediul careia clientii Mediafax si bloggerii vor avea acces liber, pentru doua [...]
Nu imi dau seama care ironie este mai mare: ca intregul scandal creat in jurul banilor cheltuiti anapoda de catre Ministerul Tineretului si Sportului [...]
1. Primul blog al unui sindicat apartine Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania. Am decis sa ne facem blog nu pentru ca este la moda [...]
1. Dan Voiculescu declanseaza operatiunea Cool Mogul: Vă propun o afacere (deh, prima vocaţie nu se uită): vând două spaţii de publicitate pe [...]
12:20 pm
Buddha
1:24 pm
@ Sorin,
Multam, am corectat... Eh, sunt si eu la inceputuri...