@Sorin Tudor | 8 February 2007
Etichete: Comunicare, NCH.
De astazi, fiecare vizitator al portalului acasa.ro poate face reclama reclamelor favorite si le poate reclama pe acelea care ii displac: Vodanet a lansat sectiunea video.acasa.ro, sectiune care va promova gratuit cele mai creative spoturi publicitare.
“Acasa video introduce un sistem de streaming si conversie scalabil care poate fi marit functie de impactul asupra audientei noastre astfel incat sa oferim o calitate neschimbata utilizatorilor indiferent de numarul acestora asigurand in acelas timp procesarea rapida a fisierelor.” (Lucian Nicolescu, IT Coordinator)
In continuare, comunicatul de presa primit de la Vodanet:
Fii vizionar la video.acasa.ro
Vodanet te invita la un “drive-test” al reclamei tale online!
8 februarie 2007 – Lansarea sectiunii Video.acasa.ro confirma inca o data faptul ca Web 2.0 ofera posibilitati de advertising care devanseaza canalele de media traditionale. Impactul unui spot publicitar asupra a sute de mii de utilizatori, inainte de a investi sume considerabile in lansarea lui la tv, devine o realitate.
Publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamana, conform Trafic.ro.
In plus, serviciul permite masurarea impactului reclamelor asupra consumatorilor prin monitorizarea constanta a reactiilor acestora, opiniile si comentariile postate de acestia pe site oferind feedback in timp real.
“Anticipam o schimbare radicala in directia de dezvoltare a industriei de media in urmatorii cinci ani. Mediul online se impune ca un canal de advertising puternic si dinamic care tinde sa il integreze pe cel de tv. Accesibilitatea si viteza de interactiune sunt doar doua argumente care vin sa sustina aceasta transformare”, a declarat Mirela Ciucur, Chief Internet Evangelist.
Cele mai creative si originale spoturi pot genera cu usurinta marketing viral prin republicarea acestora pe alte platforme de comunicare online, cum ar fi blogurile sau forumurile de discutie.
“Ne-am propus sa sustinem creatiile originale, promovandu-le in toata reteaua Vodanet Media prin acest serviciu care incepe sa se impuna ca o alternativa tentanta la reclama clasica din audiovizualul traditional”, sustine Camelia Ionita-Manzatu, Project Manager Acasa.ro.
“Acasa video introduce un sistem de streaming si conversie scalabil care poate fi marit functie de impactul asupra audientei noastre astfel incat sa oferim o calitate neschimbata utilizatorilor indiferent de numarul acestora asigurand in acelas timp procesarea rapida a fisierelor.Totodata sistemul permite conversia unei game largi de fisiere video, de la cele pentru telefoanele mobile (3gp, mp4) pana la cele mai comune (avi, mov)”, precizeaza Lucian Nicolescu, IT Coordinator.
HR-Romania si SkillSMART ofera un pachet de cursuri online gratuite: Delivering 360 - Degree Performance Feedback - afla mai multe detalii si [...]
Doctorul Cristian Andrei va oferi, exclusiv pentru Sentimente.ro, consiliere si sfaturi din domeniul relatiilor pe Internet. Intalnirea virtuala [...]
Ei, iata, a venit timpul sa imi cer scuze pentru ca nu stiu sa ma orientez pe harta. Si nu pe orice harta, ci chiar pe Harta Hartilor online. Degeaba [...]
Din luna martie, Jurnalul National si Saptamana financiara isi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom. Un inceput de an cat se [...]
Vodanet lanseaza un nou Rate Card, orientat catre client si bazat pe cost per reader. Comunicatul de presa poate fi citit in cele ce [...]
12:34 pm
Este o idee geniala sa incerci impactul reclamei inainte sa platesti pentru lansarea lui la TV