PromovamCascavalul.ro

Poate fi o singura idee excelenta din punct de vedere al advertisingului, dar catastrofala din punct de vedere al marketingului politic? Raspunsul este afirmativ, iar PNL reuseste sa ofere un nedorit exemplu.

Mai exact, Proro semnaleaza ca PNL isi promoveaza campania pentru europarlamentare pe etichetele de cascaval.

Un execelent mijloc de comunicare, spune Proro, o super idee de advertising spune Manafu, insa promovamromania.ro lasa mult de dorit. Iar Proro continua:

Totuşi, consider o gafă alăturarea logo-ului partidului(…). De altfel, în magazin am auzit oameni care şoşoteau că “e magazinul pnl-ului şi de aia au preţuri aşa mari” sau “sigur, primaru’ are fabrică de caşcaval”. Deci, asociere directă cu partidul, nu cu proiectul.

Si are perfecta dreptate: in conditiile in care s-a vazut ca micii PSD nu au efect electoral si in conditiile in care caltabosii au devenit o tema preferentiala de atac, PNL isi distruge singur imaginea. Cheltuind cascaval.

Nota: Diana, uneori nu stiu de ce sa ma mai minunez: de ideile pe care le au unii dintre consilierii PNL sau de faptul ca ele sunt puse in practica?

Mai multe insemnari din sectiunea: Politica
Mai multe insemnari despre: ,

Abonare:

Poti citi insemnarile de pe acest blog prin RSS (click aici) sau te poti abona prin email (click aici).

5 comentarii la “PromovamCascavalul.ro”

  1. Si mai e si asocierea “cascavalului” cu “sume de bani, obtinute pe cai mai putin legale”, dar poate asta e doar in mintea mea…

  2. @ Moromete,

    Nu, nu e doar in mintea ta. Ai dreptate.

  3. Inca una din ideile sprintene ale dandronicului cel strategos. Si cum la romani ideile tampite prind de minune si se propaga prin imitatie … sa vezi ce va urma. Daca brejii liberali tocmai se scapara de caltabosi pe cascaval ia sa vedeti pre ceilalti cum se vor arata ei norodului:
    - pesdisitii vioi si degraba imblatori prin poporu arat-vor chipul cel curat al venghelului pe ceasloavele abecedaroase ale scolarilor si sfanta treime trandafireasca pe carnatii zisi aidoma;
    - pedistii chipul basexului pe frunza verde vor pune pecete si coaja portocalie pe putinele cele de curechi;
    - udemeristii ioi istenemuri oftate pe paprika iredentista si verestele pe gulasul autonom;
    - peremistii si maimultdecatatatii acvila policefala vor atarna de scobitoarea-nfipta-n mic si chipul cel luminos al tribunului pe tubul de hapuri;
    - iara pre sfantul gheorghe calcand fiara si steaua crestina plus crucea plus icoane si matanii vor gasi (precum soimii patriei odinioar suprize in pifuri) iubitorii de becaliu in pungile cu chiloti de chitai. si mai presus de toti icoana cu sfantul si de Dumnezeu iubitul banel pe batoanele de ciocolata neagra.

    Si uite asa vor intra rumanii din alimentara direct in politica.

  4. sorin, nu vreau sa comentez din punctul de vedere al marketingului. nu sunt de specialitate, chiar daca am facut un master in relatii publice. exista persoane platite pentru asta. daca se va dovedi ca a fost o greseala, aceste persoane vor raspunde.
    in schimb, am alta intrebare: TU chiar CREZI ca au existat acei caltabosi si acea palinca, asa cum a fost prezentata stirea in media? EU NU!

  5. Diana,

    1. Este o greseala. Ca nu veti avea cum sa demonstrati cat de mult ati pierdut din pricina acestei greseli e o alta poveste (si cu totul alta e ca nu veti avea cum sa demonstrati acest lucru celor care chiar pot sa traga la raspundere aceste “persoane”).

    2. Perceptia este realitate. Nu conteaza ceea ce cred eu, conteaza ceea ce cred alegatorii.

    Si, pentru a nu spune ca ocolesc intrebarea: cu Decebal Traian Remes am avut placerea de a sta de cateva ori la masa. Cat de cat il cunosc. Personal sunt convins ca a fost o “cursa”. Insa, repet: nu ceea ce cred eu conteaza…

Scrie un comentariu:

Poti folosi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>