Probleme la marketonline.ro?
Astazi, un domn numit Florin Spanu mi-a lasat urmatorul comentariu:
Florin Spanu | [email protected] | arobs.ro
Marketonline.ro / Grifon Group srl reprezentata prin Mugur Frunzetti este rugata si pe aceasta cale sa-si achite restantele la plata in valoare de 104444,3 lei aferente facturilor F.CJ 3717045 din data de 06.11.2007, respectiv F.CJ 3717229 din data de 16.11.2007 emise de ARoBS Transilvania Software srl.
Banuiesc ca nu sunt singurul caruia Florin Spanu i-a lasat acest comentariu. Prin urmare, ramane de vazut care va fi reactia celor de la marketonline.ro.
Mai multe insemnari din sectiunea: Marketing
Mai multe insemnari despre:
Marketonline nu are nici un comentariu, relatia cu Arobs si intelegerile sau neintelegerile cu acestia sunt probleme comerciale intre noi si ei. Ar fi ridicol sa incepem comentarii puse fiecare unde apucam in care ei sa ceara bani si noi sa explicam de ce nu le datoram.
Multumim insa domnului Spanu pentru ajutorul pe care ni-l ofera la cresterea traficului pe site
Mugur,cum ar trebui sa priveasca fosti si actuali ‘parteneri’ ai tai aceste ‘probleme comerciale’?nu cred ca se vor limita doar la a-ti genera trafic.
Ma gandesc ca ar fi interesant sa stim si noi problemele care exista intre cele doua societati ,poti sa mai explici si aici de ce nu le platiti banii daca tot ati postat!
Ia uite cum ti-ai pierdut un viitor client, domnule Frunzetti de la marketonline. Poate nu conteaza…voiam sa cumpar ceva de la voi, insa nu-mi plac firmele cu “probleme” de orice fel. Foarte bine faceti, d-le Spanu, ca atentionati oamenii obisnuiti.
Eu unu sunt multumit de cum isi presteaza serviciile Marketonline,tineti-o tot asa;)
Am luat de pe http://www.mediadot.ro un produs despre care am crezut ca e UPS: se numeste UPS APC Rack PDU APC AP7921 (AP7921).
Am primit factura proforma de la Alko Grup si am achitat 50% (din aproape 2000 RON, adica 20.000.000 ROL). Peste o luna (adica 5 septembrie) a venit produsul in stoc, am achitat si restul si mi-a fost trimis produsul. Numai surprize:
1. factura era emisa de Grifon, nu de Alko;
2. nu era UPS, ci un aparat de distributie a puterii intre consumatori (nu am inteles exact la ce foloseste).
Am sunat sa comunic cele 2 probleme:
1. mi s-a spus ca problema cu factura se rezolva, ca http://www.mediadot.ro a fost cumparata de Grifon de la Alko, dar sa nu-mi fac griji;
2. asta e: ei au livrat ce am comandat.
Citind insa mai bine factura am vazut ca scria ca un produs cumparat online si livrat de un curier poate fi returnat fara explicatii, printro denuntare scrisa a contractului.
Exact asta am si facut, dar i-am si avertizat pe mail (am crezut ca sunt de buna credinta si mi s-a parut elegant sa le spun dinainte). Asa ca am scris si tiparit, semnat si stampilat denuntarea contractului si am trimis prin Fan Curier produsul cu denuntarea.
De atunci nu am primit nici un semn de la ei, desi le-am trimis mai multe mail-uri cu rugamintea de a rezolva situatia. Mail-urile le-au citit, pentru ca am primit confirmarile.
De astazi incepem o campanie de presa, pe forumuri etc. pentru a arata tuturor cine e Grifon, Alko, mediadot.ro, marketonline.ro.
Vom trimite copii scanate dupa proforma, factura, AWB de returnare, pagina Fan Curier unde se vede statusul livrarii si perosana care a preluat pachetul, OP-uri.
Poate dl. Frunzeti se va bucura si de acest comentariu, ca ii va creste traficul.
Serviciile sunt bestiale . Intri si te inchini . O sa va dau un exemplu . Astazi ( 16 decembrie) intru pe site-ul MarketOnline pentru a cauta o memorie de tipul ddr PC 3200 . Dupa ce gasesc produsul ,verific daca au in stoc si minune mare ISPONIBIL . OK , pe cai . Ca sa nu iau martoaga (RATB), aleg sa ma deplasez cu taxiul pana la Basketonline . La ora 11:30 eram acolo si aflu cu stupoare ca nu au asa ceva (ar exista o memorie in depozit ,dar e rezervata si nu , nu cred ca a fost rezervata intr-o ora si 30 de minute cat am facut eu pe drum ,deoarece la ora 21:12 apare la fel de disponibila ca azi dimineata,desi in depozit nu mai este nici macar o carcasa de plastic pentru potentialul client ) si nici macar ceva echivalent. Mi se sugereaza (printre zambete) un 512 care ar fii pe stoc . Printre zambete intreb : cam cine conduce acest magazin ?De ce mintiti clientul ?Sa-si piarda timpul si banii ? Care este scopul optiunii “disponibil” daca nu se actualizeaza baza de date ?Oamenii platiti pentru asta se joaca Solitaire , iar directorul probabil golf (in depozitul pustiu ). Doresc sa multumesc pe aceasta cale directorului si angajatilor sai fideli pentru pierderea de timp ,bani si incredere in ParketOnline.Astept un raspuns domnule director , am inteles ca cititi aceste comentarii . Am si bon de la taximetrist , printre facturile aferente produselor cumparate de la dumneavoastra(anul acesta si anul trecut).
Sunt curios cum (mai bine zis daca) ma veti despagubi in vreun fel .
Pana una alta nu pot sa va zic decat golf placut . In viitorul apropiat o sa puteti face experimente de fizica in depozitul unde veti avea un vid cuantic si veti putea experimenta mult mai multe lucruri ,ca de exemplu teoria variabilelor ascunse( clientii pe care ii notam cu x , banii pe care ii notam cu y). Veti putea face sisteme carteziene pe peretii depozitului , asta doar ca sa mai folositi o parte din spatiu, neutilizat de altfel decat de niste rafturi metalice goale.
Am vorbit astazi la OPC si ceea ce prezentati clientului pe site se numeste publicitate mincinoasa . Va rog sa cititi legea , eu va dau un paragraf :
“Publicitatea trebuie să fie decentă, corectă şi să fie elaborată în spiritul responsabilităţii sociale.
Se interzice publicitatea care:
a) este înşelătoare;
b) este subliminală;
c) prejudiciază respectul pentru demnitatea umană şi morala publică;
d) include discriminări bazate pe rasă, sex, limbă, origine, origine socială, identitate etnică sau naţionalitate;
e) atentează la convingerile religioase sau politice;
f) aduce prejudicii imaginii, onoarei, demnităţii şi vieţii particulare a persoanelor;
g) exploatează superstiţiile, credulitatea sau frica persoanelor;
h) prejudiciază securitatea persoanelor sau incită la violenţă;
i) încurajează un comportament care prejudiciază mediul înconjurător;
j) favorizează comercializarea unor bunuri sau servicii care sunt produse ori distribuite contrar prevederilor legale.
Pentru determinarea caracterului înşelător al publicităţii, trebuie sa fie luate in considerare toate caracteristicile acesteia şi, în mod deosebit, elementele componente referitoare la:
a) caracteristicile bunurilor şi serviciilor, cum sunt: disponibilitatea, natura, modul de execuţie şi de ambalare, compoziţia, metoda şi data fabricaţiei sau a aprovizionării, măsura în care acestea corespund scopului destinat, destinaţia, cantitatea, parametrii tehnico-funcţionali, producătorul, originea geografică sau comercială ori rezultatele testelor şi încercărilor asupra bunurilor sau serviciilor, precum şi rezultatele care se aşteaptă de la acestea;
b) preţul sau modul de calcul al preţului, precum şi condiţiile în care sunt distribuite produsele sau sunt prestate serviciile;
c) condiţiile economice şi juridice de achiziţionare sau de prestare a serviciilor;
d) natura serviciilor ce urmează a fi asigurate după vânzarea produselor sau prestarea serviciilor;
e) natura, atribuţiile şi drepturile celui care îşi face publicitate, cum ar fi: identitatea, capitalul social, calificarea, dreptul de proprietate industrială, premii şi distincţii primite;
f) omiterea unor informaţii esenţiale cu privire la identificarea şi caracterizarea bunurilor sau serviciilor, cu scopul de a induce în eroare persoanele cărora le sunt adresate. “.
Astept un raspuns. .
Imi pare rau ca v-ati pierdut timpul si banii venind pana la sediul nostru. Din pacate, nu imi pot cere scuze cum am facut de cate ori a fost cazul, pentru ca nu am gresit.
MarketOnline.ro este un magazin online, nu un hypermarket cu site de prezentare a produselor si disponibilitatilor. Faptul ca livram de la sediu sau acceptam plata la livrare este o parte din evolutia comertului online romanesc spre o normalitate unde livrarile se fac numai la clienti si platile numai online.
Dupa cum scrie clar la mouseover chiar pe disponibilitatea produselor la care v-ati uitat, “va rugam sa lansati o comanda pentru a evita epuizarea produsului”. Altfel spus, va rugam sa nu veniti la sediul nostru pentru a cumpara produse fara sa le comandati in prealabil pe site si sa primiti confirmarea de comanda intrucat riscati sa faceti un drum inutil.
In cazul Dumneavoastra, chiar ati avut ghinionul ca am primit o alta comanda pentru acel produs in timpul zilei, comanda la care a fost evident rezervat produsul. Intre timp am mai adus produsul pe stoc dar va rugam, lansati o comanda pe site daca doriti sa il cumparati.
In ceea ce priveste aspectele legale, va recomand sa studiati cu atentie conditiile de pe site: http://www.marketonline.ro/cum-cumpar care acopera destul de clar ce oferim, cum si cand. Suntem si ramanem un magazin online.
Felicitari d-le mugur frunzetti pentru blocarea mesajului meu de pe blogrum . Credeam ca este democratie la dvs. si ca apreciati criticile ,pentru a corecta punctele slabe.Ma insel amarnic.Publicati ce vreti si ce va convine pe blogrum. Nu-i nimic.Aici nu ma puteti cenzura .Nu este civilizat modul cum ati procedat.Sunt un client al dumneavoastra si o sa public o scanare a facturilor de la Marketonline pentru ca oricine citeste acest comment sa observe o anume atitudine a dvs.
Sa vad daca veti raspunde. Reproduc mesajul cenzurat pe blogrumul
Marketonline :
Domnule Mugur Cosmin Frunzetti , ma numesc Dumitrescu Tudor ,sunt un client al dumneavoastra si am aceeasi problema descrisa de Robert.
Va rog sa cumparati un soft mai performant , care sa actualizeze oferta de pe pagina http://www.marketonline.ro cu produsele din stoc. Putine din produsele prezentate in oferta dumneavoastra ca fiind in stoc exista in realitate in depozit.Sunt tipul care a venit cu taxiul pana la dumneavoastra sa cumpere o memorie si a plecat cu mana goala , desi memoria aparea (foarte sigur ca fiind pe stoc). Totusi unele produse apar ,foarte clar, ca nefiind pe stoc , ceea ce imi arata ca se poate face si aceasta mentiune la fiecare produs care nu exista in momentul respectiv in depozit.Nu stiu ce sa mai cred : va feriti de concurenta (vezi doamne, informatii confidentiale)sau poate imaginea creata pentru client (avem pe stoc cam 90% din ce va doriti) va face sa nu actualizati permanent baza de date .Mi se pare corect sa informez clientul de ceea ce dispun in momentul respectiv , nu de ceea ce pot aduce maine (chiar si la prima ora).Nu stiu care va este strategia , dar veti castiga mult mai mult intr-un viitor apropiat din partea unor clienti de genul meu (Robert,etc) prin sinceritate.Cred ca majoritatea clientilor cunosc faptul ca sunteti un magazin online si lucrati doar pe comenzi , depozitul(eu chiar am fost inauntru)este intr-o proportie mare lipsit de marfa.Nu ma supara acest lucru , mi se pare normal sa nu aruncati cu banii intr-o cantitate de marfa pe care sa nu o vindeti ulterior.
Din alt punct de vedere vreau sa-mi exprim admiratia (pe care o acord cu greu ,fiind un client pretentios ,indiferent de ceea ce cumpar) fata de firma Marketonline(M) . Primul criteriu al al alegerii M a fost pretul foarte mic la anumite produse ; al doilea este aranjarea in pagina a specificatiilor produsului (clar ,aerat ,corect);al treilea este zona (foarte bine aleasa);al patrulea (sau patraulea:-) ) ar fii rapiditatea de care care ati dat dovada(24h) din momentul in care am facut comanda (fata de alte magazine online sunteti brici);ultimul este impresia placuta creata de domnisoara receptionera (nota 8 , se putea si un zambet ,fie el si fals , chiar daca acel client este mai suparat si pretentios , d-nule Frunzeti mai plusati si dumneavoastra un 10% ca mai trebuie stimulat si angajatul ,reprezinta imaginea firmei M).Trebuie mentionat si baiatul din depozit care se misca spirt,cunoaste detaliile tehnice ale produselor din depozit.
Cu speranta ca veti citi acest comment ,destul de lung(imi cer scuze pentru timpul rapit) si veti raspunde intr-un mod pozitiv cererii mele sau poate ma veti informa de niste reguli ,solid argumentate ,care nu pot fii scrise aici (promit sa nu la fac publice),iar aceste reguli fac imposibila solicitarea mea ,va astept aici sau la .
P.S. : Am banii pentru achizitionarea unui hard de 1TB si a unei memorii de 1 gb ,pc 3200 ,400 mhz (cea care si acum apare in stoc desi nu exista practic in depozit,eu afland acest lucru dupa ce am platit taxiul pana la M) pregatiti in portofel .Astept ,nu ma grabesc corelarea depozitului cu oferta.
La revedere !
Am raspuns mesajului Dvs. pe mail de ieri, asa cum ati solicitat, daca doriti sa il cititi si aici iata-l:
—-Original Message—–
From: Mugur Cosmin Frunzetti [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, January 08, 2009 5:32 PM
To: ‘[email protected]’
Subject: FW: [MarketOnline blogrum] Moderați vă rog: “In stoc”
Buna ziua,
Va multumim pentru e-mail.
Cunosc situatia Dumneavoastra particulare si este una speciala. Credeam ca am explicat-o in acel moment, dar nu ma deranjeaza sa o mai fac odata. Softul nostru este asa cum trebuie sa fie si reflecta in mod real ce avem in depozit (in stocul MarketOnline pe site), nu un instrument de reclama. Din pacate, exista si greseli, ca in orice activitate umana. Colegi care intruduc un cod gresit, incurca o litera, incurca un produs, uneori produse care dispar, etc. Depun toate eforturile pentru a limita aceste situatii si ele se situeaza sub 1% din comenzi, dar eliminarea lor completa ar fi biblica, nu realista.
Regret ca ati avut ghinionul de a nimeri intr-o asemenea greseala si va multumesc pentru cuvintele frumoase, sunt sigur ca pe viitor veti fi si mai multumit de serviciile noastre.
Cu deosebita consideratie,
Mugur Cosmin Frunzetti
managing partner
Grifon Group
O dovada OFICIALA ca Grifon Group (societatea care detine marketonline.ro si mediadot.ro) are probleme cu furnizorii:
http://www.antitepari.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=8360&Itemid=27
19 ianuarie 2009 – Grifon Group apare in CIP cu 29 de Bilete la Ordin refuzate la plata
Am cumparat produse IT de 20 de mil de la mediadot in 2007 in ianuarie. Mi s-a stricat placa video un ASUS HD 3870 acum cateva zile mai exact 8 martie 2008 (sincer nu m asteptam sa fie atat de proasta ca fiabilitate. Se incalzea fff tare de cand am luat-o si am dat si 850 de RON pe ea atunci). M-am dus acum 2 zile la sediul Mediadot din Lizeanu (l-au mutat din Vieparilor in Pisoni si din Pisoni in Lizeanu, asta asa ca masura de precautie, in 6 luni doar!!!!!!!!!!!!) si acolo o tiganca si la propriu si la figurat mi-a aruncat in nas aceeasi gogoasa ca celor de mai sus. Ca Alko a dat faliment si ca a preluat Grifon …. mizerii din astea… si sa fac reclamatie la opc. Fac reclamatie si cei de la opc imi spun ca am ramas cu paguba…. Ce mai e de zis? Baietii in aceeasi situatie ca mine scrieti-mi pe si ii dam in judecata!!! Am vb deja cu un avocat si poate reusim sa cerem despagubiri. Hai sa ne strangem cat mai multi sa le-o tragem nenorocitilor. Astept mailuri sa luam legatura
Am cumparat de la marketonline.ro un produs. Primul era desfacut si am cerut sa imi dea unul nou pentru ca banii i-am dat pe unul nou, nu pe unul sh. Am fost si am ridicat a doua zi produsul si nu am observat ca era resigilat. Am fost la sediu iar cei de acolo au spus ca nu e problema lor, pentru ca nu am observat cand am ridicat produsul. Adica ei au vandut produsul prin inselaciune dar faptul ca am observat dupa ridicarea produsului pe ei nu ii intereseaza. Am o poza prin care se observa o eticheta pusa peste cea originala + o alta poza in care se observa sigiliul pus peste alt sigiliu. Sigiliul de dedesubt era rupt iar sigiliul care il acoperea era intact.
http://img231.imageshack.us/i/dsc01975l.jpg/
http://img149.imageshack.us/i/dsc01972.jpg/
Este vorba de un telefon. Este defect pentru ca se blocheaza cand umblu pe el.
Marketonline este o mare teapa
25 Jan 2009, 8:22 pm
[...] Interesant Uite inca una – Probleme la marketonline.ro? | Sorin Tudor [...]