@Sorin Tudor | 28 October 2009
Etichete: Alegeri, Online, Strategii.
Ieri, in cadrul unui articol publicat in Business Standard, Dragos Stanca, Managing Director F5 Realitatea-Catavencu, afirma ca, in opinia lui, “proiectul spunesitu.ro a costat minimum 500.000 de euro“.
In ceea ce ma priveste, in cadrul aceluiasi articol, afirm ca:
Din punct de vedere al strategiei, site-ul este doar o încercare de marketing politic online, ale cărei carenţe majore la nivel strategic îl vor transforma într-o simplă investiţie nefericita”.
In cazul in care va intereseaza, puteti citi pe pr365.ro care sunt, in opinia mea, carentele strategice ale proiectului spunesitu.ro.
Vlad Ursulean semneaza in Romania libera o ancheta jurnalistica muncita: "Timp de doua saptamani am fost postac de partid. Am primit in fiecare zi [...]
Zilele trecute am acordat un interviu Hotnews.ro. Un interviu in care vorbesc despre actuala campanie electorala si, nu in ultimul rand, despre modul [...]
“Niciunul dintre candidaţi nu pare să fi înţeles lecţia pe care a oferit-o campania lui Obama: mediul online este un mijloc prin intermediul [...]
Cat dezinteres poate naste politica din tara asta daca (aproape) nimeni numai e in stare sa sesize lucruri dintre cele mai simple? Pe scurt: ca [...]
De ce nu au invatat politicienii romani lectia Obama in online? Acesta este titlul materialului publicat astazi pe Money.ro. Un material pe care vi-l [...]