Recent, PLD sector 6 a prins sa deruleze o campanie electorala sociala. Panotaje de mari dimensiuni, tiparituri stantate impartite din usa in usa si un iz de bani electorali raspandit prin tot sectorul sub sloganul “Spune-ti oful!”.
- Partea pozitiva: campania se desfasoara si online. Mai mult: prevazatori, PLD-istii au cumparat atat domeniul spuneoful.ro cat si domeniul spunetioful.ro;
- Partea amuzanta: imaginea lui Stolojan sugerand ca, pentru PLD, ceea ce-l reprezinta pe cetatean este faptul ca isi “spune oful”;
- Partea neplacuta: majoritatea mesajelor de la cetateni sunt preluate de operator si nu transmise online;
- Partea negativa: campania nu isi propune sa ofere solutii, ci doar sa fie un “ghiseu de reclamatii”. Fiind preluate de operator, chiar si in conditiile in care s-ar strange (in mod real!) mesaje “fara numar, fara numar, fara numar”, campania va fi lipsita de credibilitate si, mai mult ca sigur, nu-si va atinge obiectivele electorale.
In cele din urma, pentru o formatiune care a avut mai intai blog la Patrauti si abia apoi un site al partidului, campania online a PLD este un mare pas inainte. Pentru simplul fapt ca exista.