Feed Articole
Feed Comentarii

La momentul aceastei insemnare, criza de imagine abatuta asupra Neogen.ro este in desfasurare.

Efortul Neogen de a raspunde crizei este laudabil: Calin Fusu, Noro si Maria Suciu au incercat sa minimizeze impactul negativ. Este prematur sa spunem daca vor reusi. Putem insa vorbi despre modul in care au inteles sa o faca.

Maria Suciu (PR Manager Neogen): mai intai posteaza un comentariu la articolul in care este citata (fapt ce ar putea constitui o premiera in domeniul dreptului la replica; un soi de “drept la replica 2.0″). Apoi isi ia cu copy si paste propriul comentariu si il posteaza ca “raspuns” pe diferite bloguri (aici, aici, aici, aici, aici etc).

Noro (membru al echipei de “neogenauti”): Reia mesajul Mariei si scrie o insemnare greu de digerat pe blogul Neogen. O insemnare din care rezulta ca userii sunt rai, iar Neogen e bun.

Calin Fusu (CEO Neogen): incercand sa faca pe omul de comunicare, da vina pe jurnalistul de la Jurnalul si pe cresterea site-ului.

In conditiile in care “a avea o voce unica este confundat” cu a “da copy-paste”, cine se mai mira ca PR-ul poate insemna absolut orice?

Recomandari:

Olimpiadele Comunicarii: cum am jurizat

Neogen.ro: imparatul e gol

netBridge va tine cont de mesajul lui Nicoara

Netbridge Development: noul Director de Comunicare

7 Comentarii la “Online: Neogen.ro si managementul crizei”

  1. 25 Sep 2007 ora 4:59 pm Adrian

    Website-urile mari, investesc bani grei pentru siguranta activitatii online a utilizatorilor sai. In Romania, din cauza faptului ca nu exista un temei legal in acest sens, website-urile mari gen Neogen, prefera sa-si investeasca banii in cu totul alte scopuri, decat sa le asigure utilizatorilor sai servicii care sa se desfasoare intr-un “mediu curat”. Prefera afisarea unor bannere sau unor inscrisuri pe site care sa aduca referire, la termenii legali existenti ; “Neogen actioneaza ca un “factor pasiv” in distributia online si publicarea informatiilor furnizate de catre utilizatori si nu are obligatia de a verifica in avans materialul publicat de catre utilizatori” citat din conditiile generale de folosire a portalului Neogen. Responsabilitatea pentru continutul de pe Neogen, revine direct utilizatorului, asta din cauza faptului ca, e cam greu, sa creezi un sistem bine pus la punct, in conditiile in care sunt asa de mult surse de copiat din afara (vezi http://www.plagiat.ro/sites_details.php?s_id=10). Explicatia lor este absolut stupida, lipsita de personalitate, pentru “pentru portalul numarul 1 din Romania”.
    Superficiali, dezorganizati, lacune grave in sistemul lor de protectie a utilizatorului, precum si in sistemul de alerte si de newslettere, si lista poate continua. In locul lor mi-ar fi rusine si as scoate din “Portalul numarul 1 in Romania”, nu de alta dar e prea rusinos.

  2. 25 Sep 2007 ora 5:01 pm Bogdan Gavrila

    Deja avem materiale pentru un studiu de caz :)

  3. 25 Sep 2007 ora 7:04 pm Maria

    Hm, oare de ce nu avem la Internetics si debate-uri despre probleme actuale in web publishing. Mi-ar place sa-i vad pe cei mari (Cristi, Calin, Bogdan, Orlando) discutand…si apoi sa-i vad pe cei mici. Poate putem de un brodcast pe hit.ro, ca sa beneficiez si eu cu ceva de pe urma ideii asteia :D

  4. 25 Sep 2007 ora 9:46 pm alexander

    io nu am perceput comentariul lui c.fusu ca o incercare de “a da vina pe mine” :)
    o sa incerc sa ii scriu o “scrisoare” d-lui fusu. la mine pe blog

  5. 26 Sep 2007 ora 12:41 am Sorin Tudor

    @ Adrian,

    Ehei, dar si cand te pornesti pe demontat… ;)

    @ Bogdan,

    Indraznesc sa spun ca un studiu de caz este necesar pentru toti cei care au de gand sa faca afaceri in .ro.

    @ Maria,

    Excelenta idee! Poti incepe prin a o propune aici. :)

    @ Alexander,

    Sa nu-mi spui ca ai perceput comentariul ca pe o reusita de a da vina pe tine! ;)

  6. 26 Sep 2007 ora 9:12 am Adrian

    Sorine, calitatea serviciilor Neogen lasa mult de dorit. Si asta e o realitate. Daca dumnealor ar fi activat in domeniul muzicii, s-ar fi numit ca fac muzica comerciala, unde nu conteaza calitatea ci conteaza cantitatea. Au adunat pe un singur portal 9 servicii pe care ei au considerat ca ar fi cele mai reprezentative, si atat. Calitatea lor e jalnica.

  7. 27 Sep 2007 ora 4:20 am PR de doizece stele la Neogen « blogdeGoriulian

    […] Găsiţi detalii lămuritoare mai ales în Jurnalul Naţional şi pe următoarele bloguri: zoso, arhi, piticu, mai ales la sorin tudor (om de PR adevărat) şi, cel mai important, pe blogul lui alex rădescu, autorul articolului care a generat “scandalul”. […]

Trackback URI | Comments RSS

Scrie un comentariu