Online: anotimpul femeilor

Nu cu foarte mult timp în urmă, spațiul Web 2.0 era dominat de bărbați. Astăzi, utilizatorul tipic este femeie.

Cel puțin așa rezultă din cel mai recent raport Nielsen: femeile cu vârste cuprinse între 18 – 34 de ani reprezintă segmentul având cea mai mare concentrație pe bloguri și rețelele sociale. Și, dacă tot am pomenit de rețelele sociale: femeile care acceseaza conținut video pe rețelele sociale sunt mai numeroase, însă, în ceea ce privește timpul alocat conținutului video, bărbații privesc mai mult. 😉 Pe de altă parte, în timp ce femeile preferă facebook, bărbații par a prefera LinkedIn.

Alte câteva date interesante: 53% dintre membrii rețelelor sociale urmăresc un brand, față de doar 32% care urmăresc o vedetă (!!!); față de anul trecut, tumblr.com aproape că și-a triplat numărul de vizitatori unici; 40% dintre utilizatori acceseaza retelele sociale de pe telefoanele mobile.

Sigur, datele sunt valabile pentru SUA, însă, cum trăim în satul global, e clar că trendurile pentru România se regăsesc între aceste date. Întregul studiu poate fi accesat aici.

Recomandări

Adaugă comentariu