@Sorin Tudor | 29 October 2007
Etichete: Online.
Despre noile PageRank-uri s-a tot vorbit (cateva exemple aici, aici si aici) si nu toata lumea este multumita. Site-urile Netbridge Development stau insa “mandre-n soare”:
Dupa cum se vede, singura problema este la Myjob (mai concret homepage-ul, pentru ca, pe de alta parte PR pe sectiunea CV a crescut de la 3 la 7). Si daca tot am pomenit de sectiuni: la Animale.ro, sectiunile caini si pisici au crescut la PR 6 (mai mult decat homepage-ul)
In rest, “vorba lui Google”: continut relevant.
Anuntata lansare a Google+ a starnit un Buzz de dimensiuni gigantice. Fapt asumat de conducerea Google de vreme ce asemanarea cu facebook este mult [...]
"În România, unele servicii de Internet mobil (cum ar fi unele furnizate de către Orange) permit “acces nelimitat” doar către anumite [...]
O buna parte dintre articole de pe wikipedia.org au coordonate geografice. Si multe fac referire la evenimente istorice. Doi angajati ai BBC - Gareth [...]
Potrivit raportului State of the News Media al Pew Research Center Project for Excellence in Journalism, 2010 a fost anul in care, pentru prima [...]
6:25 pm
astea .ro nu au avut de suferit .. sau inca nu. blogul meu de exemplu (e .net, nu .ro) a cazut de la 5 la 4, desi am 700+ linkbackuri indexate (erau vreo 900 intr-o perioada, ce-i drept)
http://www.google.com/search?q=link%3Adeceblog.net
10:17 am
E relativa problema continutului relevant sa stii
12:12 am
Hit.ro: acum PR 7, inainte PR 6;
Cum ar spune CTP-ul, blogosfera e o barfoteca ... parca asta era cuvantul. Imi amintesc discutiile de acum un an de pe blogul asta despre Hit.ro ... erau chiar voci aprige care zbierau ca designul ala de sec XIX e o rusine pentru Netbrige etc.
Acum, dupa un an, uite ca nu mai zice nici un bloger nimic.
Nu am raspuns si nici nu raspunem "specialistilor". Ne mandrim chiar cu faptul ca semnam cu pseudonime si nu suntem "vedete" incontestabile ale netului. Poate asta e si cheia succesului. Ne auzim la anul.