netBridge: noul Rate Card
netBridge si-a lansat noul Rate Card.
Preturi exprimate in RON, informatii legate de traficul extern pe fiecare site in parte, publicitate prin intermediul newsletterelor, advertorialelor si proiectelor speciale – sunt cateva dintre noutatile aduse.
In plus, conform declaratiilor, netBridge va pune accent pe echipa de vanzari dezvoltata pe parcursul ultimelor luni ale anului trecut si pe transparenta in relatia cu Clientii.
Comunicatul de presa in cele ce urmeaza:
netBridge: noi standarde pe piata online
Bucuresti, 05 februarie 2007/netBridge/
netBridge face publice atu-urile pe care mizeaza in 2007: un Rate Card orientat conceput in spiritul eficientizarii campaniilor, o gama de servicii suplimentare si o echipa de vanzari promovand eficienta si transparenta in colaborare
netBridge, unul dintre principalii jucatori de piata publicitatii online din Romania, si-a lansat noul Rate Card, facandu-si cunoscute directiile strategice pentru anul in curs.
“Spre deosebire de alti ani, noul Rate Card are preturile exprimate in RON. Este, daca doriti, expresia practica a noii politici pe care netBridge o promoveaza in relatia cu Clientul. Suntem orientati catre eficientizarea acestei relatii, suntem orientati catre rezultate si catre parteneriate solide”, a declarat, cu aceasta ocazie, Cristian Flor PETRICEANU, Directorul General al netBridge.
Noul Rate Card cuprinde in descrierea site-urilor din portofoliu, pe langa informatiile legate numarul de afisari lunare si vizitatori unici, informatii legate de traficul extern pe fiecare site in parte, astfel incat campaniile derulate sa poata fi cat mai bine targetate.
“2007 este anul in care netBridge se va orienta cu mai multa energie si asupra campaniilor de promovare neconventionale”, declara, la randul sau, Valentin OERU, Director Executiv al Boom.ro. “Dorim sa dezvoltam segmentul de publicitate prin intermediul newsletterelor, advertorialelor si proiectelor speciale, ca o alternativa credibila si de impact la publicitatea conventionala prin intermediul bannerelor.”
Cu o echipa de vanzari dezvoltata pe parcursul ultimelor luni ale anului trecut si beneficiind de un portofoliu de site-uri de succes, netBridge isi propune sa contribuie si in acest an la cresterea gradului de interes pe care companiile il manifesta fata de Internetului romanesc, ca mediu publicitar.
“In opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online in Romania. Va fi anul in care se va putea vorbi, pentru prima data in mod real, atat de eficienta cat si de eficientizarea campaniilor online. Este si unul dintre motivele pentru care noua echipa de vanzari este orientata spre un maxim de transparenta in activitatea sa. Este, dupa cum spuneam, un an decisiv, iar netBridge isi propune sa stabileasca noi standarde in ceea ce priveste profesionalismul in relatia cu Clientii”, a mai declarat Cristian Flor PETRICEANU.
Cele mai recente site-uri intrate in portofoliul netBridge sunt site-urile publicatiilor Jurnalul National si Saptamana Financiara, publicatii editate de Trustul Intact.
Mai multe insemnari din sectiunea: Marketing
Mai multe insemnari despre:
In sfarsit, gasesc si eu mai usor preturile din netBridge – inainte treceam prin tot felul de aventuri ca sa am lunar mediaplanul.
Apreciez transparenta