@Sorin Tudor | 4 August 2009
Etichete: Comunicare, Online, Strategii.
Mediafax a lansat astazi Informatie fara limite, o campanie prin intermediul careia clientii Mediafax si bloggerii vor avea acces liber, pentru doua luni, la toate produsele disponibile pe site-urile news.mediafax.biz.
Campania „Informaţie fără limite” are ca scop stimularea consumului de ştiri de interes general şi de afaceri într-o perioadă în care companiile au nevoie din ce în ce mai mare de informaţii relevante în timp real, dar resursele lor pentru a obţine toate informaţiile de care ar fi interesate sunt mai mici.
Si, ca fapt divers: in timpul acesta, Associated Press incearca sa lupte cu pirateria. In cele din urma, totul se rezuma la bun-simt.
Nu imi dau seama care ironie este mai mare: ca intregul scandal creat in jurul banilor cheltuiti anapoda de catre Ministerul Tineretului si Sportului [...]
Cred ca prima editie a Re:Seminar reprezinta inceputul unui succes. Pentru ca Re:Seminar a dovedit ca este mai mult decat un eveniment "despre [...]
Saptamana trecuta, PRWeek prezenta "cazul Volvo". Pe scurt: Volvo decis sa incredinteze bugetul de PR digital, strategie pe zona social media si SEO [...]
Am promis ca prezentarea mea de la Olimpiadele Comunicarii va fi disponibila in curand pentru download. Ei bine, de astazi nu numai ca o puteti [...]
Asa cum va spuneam aici, prezentarea mea la Olimpiadele Comunicarii s-a numit simplu: Comunicare 2.0 vs Comunicare 0.0. Aceia dintre voi care [...]