Louis Vuitton: promovare la superlativ
Flemming Fallesen, directorul de evenimente al Louis Vuitton ofera o sclipitoare lectie de promovare:
Monumentul pompierilor care au murit la 1848, apărând Revoluţia română, şi-a găsit zilele astea o întrebuinţare comercială invidiată de orice doamnă. Primul model de geantă creat de Louis Vuitton îmbracă statuia fără să lase pe afară niciun centimetru de istorie. Motivul: lansarea în România, săptămâna trecută, a brandului de lux. (Evenimentul Zilei)
Cu un eveniment care ar trebui studiat in scoli, Flemming Fallesen si-a atins din nou obiectivele:
- isi doreste Louis Vuitton sa fie un brand iubit de aceia care considera o investitie cumpararea unei genti din Piata Obor? Evident, nu;
- si-a demonstrat Louis Vuitton “forta” in randurile publicului tinta? Evident, da.
Iata de ce valurile de indignare din presa scrisa si de la televiziuni ar fi trebuit sa starneasca lungi hohote de ras oricarui comunicator (cu atat mai mult cu cat, intr-o tara ca Romania, a demonstra muritorilor de rand cat de putin iti pasa de ei este un must al potentialilor detinatori de Louis Vuitton).
In rest, aceeasi stangacie a comunicarii institutionale mioritice. Si alte hohote de ras.
Mai multe insemnari din sectiunea: Marketing
Mai multe insemnari despre:
Scrie un comentariu: