@Sorin Tudor | 6 December 2013
Etichete: Comunicare.
“Legea sponsorizării există de 19 ani fără să i se fi făcut suficientă publicitate. Aceasta (împreună cu Codul Fiscal) permite societăților să ofere sponsorizări organizațiilor de caritate de exemplu, și să beneficieze de facilități fiscale in anumite limite. Însă puține companii cunosc aceste prevederi și prea puține aleg să se folosească de acestă lege pentru a susține cauze umanitare care se bazează pe susținerea comunităților în care operează.
Cheltuiala cu sponsorizarea nu este deductibilă dar poate genera un credit fiscal, care reduce impozitul de plată cu suma integrală a sponsorizării oferite, dacă această sumă este mai mică decât: 0,3% din cifra de afaceri și 20% din impozitul pe profit de plată.
Conform datelor centralizate de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), doar 12% dintre firmele care au obținut profit în 2011 au optat pentru direcționarea a 20% din impozitul pe profit către organizațiile neguvernamentale.”
(sursa: EY Romania)
(deși pe unele mi-am propus să le fac.) 1. Nu am mai scris pe blog. Nici măcar așa, pentru a spune că, în septembrie, acest blog a împlinit [...]
Luni, 1 octombrie 2012, la ora 19:00, te invităm să participi la o discuție despre internet, advertising, pr și bloguri alături de o serie de [...]
Cum și-a dat Comisia Europeană cu stângul în dreptul prin toată social media. Pe 21 iunie, Geoghegan-Quinn, comisarul european pentru [...]
O conferință la care mă bucur că am participat. Pe 19 aprilie, am avut șansa de a participa (mulțumesc, Cristi Manafu!) la Marketing B2B, cea [...]
Dacă sunteți pasionați de PR vă invit să vizitați și Mediahoo.ro Mediahoo.ro este o "publicație online care propune un ton analitic, un [...]