@Sorin Tudor | 27 November 2012
Etichete: relatii publice.
Astăzi americanii sărbătoresc #GivingTuesday, o zi dedicată actelor de caritate și generozității. O sărbătoare aflată la prima sa ediție și care se bucură de sprijinul unor nume sonore. și care, după Black Friday și Cyber Monday, vine ca o mănușă pentru notorietatea companiilor.
Din păcate, nu am auzit de vreo companie din România care să profite de această oportunitate. Știu, e criză. Însă ar fi trebuit profitat de ea tocmai pentru că e criză! Pentru că, pentru om de pr, acesta ar fi fost un excelent prilej de promovare al companiei (zău, “caritate” + “premieră” + “eveniment care are loc și în SUA” = “mare love mare” pentru orice comunicator). Și care ar fi fost costurile? Păi, despre asta e vorba: costurile ar fi putut fi mici (sau foarte mici), iar buzz-ul generat să fi meritat cu prisosință investiția.
Cum de s-a ratat așa ceva, nu îmi dau seama. Pentru că de aflat de eveniment, astăzi, când în orice tramvai găsești cel puțin cinci specialiști social media, s-ar fi putut afla cu ușurință. Iar, dacă li s-ar fi explicat fie și minimal despre ce este vorba, măcar o parte dintre “șefi” ar fi înțeles. Și ar fi dat undă verde proiectului.
Eh, poate la anul…
Vestea bună: Facebook-ul e plin de proști. Vestea rea: Facebook-ul e plin de proști. O simplă de constatare: de la victoria lui Iohannis [...]
În ultimii zece ani s-a tot dezbătut) pe acestă temă. Iar adevărul este simplu: nu există vreo regulă care să recomande colaborarea cu o [...]
Știe de acum toată lumea: pe 23 noiembrie, din pricina unei erori de sistem, eMAG a afișat, în intervalul 20.30-22:59, prețuri de vânzare [...]
De aproape un an de zile (sau poate chiar mai mult), primesc de la o cunoscută companie de pr autohtonă, emailuri nesolicitate referitoare la un [...]
Joi, 13 noiembrie 2014, ora 18:00, Absintherie Sixtina. Poate unii își mai aduc aminte: între 2009 și 2012 am organizat un internship online pe [...]