@Sorin Tudor | 1 August 2008
Etichete: Comunicare, Info, Jurnalism.
Citeste si despre cum si-a schimbat astazi eMAG atitudinea fata de clienti.
eMAG isi batjocoreste clientii. Fireste, pe bani. Banii clientilor…
Povesteam aici despre problemele intampinate cu “gingasul meu Dell XPS M1330″. Ei bine, luni 28 iulie, pe la ora 14:00 l-am dus in Service. A doua zi am primit telefon de la eMAG: “Defectiunile specificate de dumneavoastra s-au confirmat in totalitate”.
Ieri am primit un alt telefon: mi se spunea ca problemele s-au rezolvat, ca s-a inlocuit modulul de memorie si ca pot ridica laptopul. Din pacate, prins cu o multime de treaba, am putut ajunge la Service-ul eMAG abia astazi, pe la pranz. La Service, coada ca-n fata ambasadelor la deschiderea sezonului de capsuni: oameni necajiti, carand dupa sine produse eMAG proaspat stricate in perioada de garantie.
I-am compatimit pana mi-a venit randul, mi-am strans cu drag laptopul la piept si, cuprins de voiosie, am plecat tinta spre casa. Aici, dau drumul la laptop. But-on, care va sa zica. Si, miracol: laptopul exact la fel de mort (sau, mai corect spus, exact cu aceleasi simptome de moarte iminenta) ca si inainte de a-l duce la “specialistii eMAG”!
Pun mana pe telefon si le explic ca nu era nevoie sa ma puna pe drumuri pentru a vedea cat de bine s-au priceput sa nu faca nimic. Le explic ca un minim de decenta ar fi cerut ca un “specialist eMAG” sa dea un but-on, but-off inaintea mea. Si alte lucruri de acest gen.
Prin urmare, gratie neprofesionalismului eMAG, un laptop scos din service a reintrat in service doar dupa cateva ore. Multumesc, eMAG!
Prin urmare, daca aveti povesti asemanatoare, astept sa mi le trimiteti!
Si sa nu uit: in urma cu cateva zile spuneam ca ma bate gandul sa semnez o rubrica intr-o publicatie centrala. Ei bine, incepand cu aceasta saptamana, va invit sa cititi Antivirus. In Evenimentul Zilei, in fiecare duminica.
In fata usii de la intrarea in "dulcele meu camin" exista, ca in cazul majoritatii traitorilor in Bucuresti, doua "tevi". Sunt, daca vreti, tevile [...]
Astazi, Times.ro a pus reflectoarele pe mine si m-a scos asa in vazul lumii. Iata un scurt fragment din ce a iesit: Daca cineva ar incerca sa-l [...]
Ce fac oamenii maturi cand sunt pasionati de povesti? Este intrebarea la care se voi afla raspuns astazi, de la ora 19:00, la Verde Cafe, in cadrul [...]
Maine voi participa Leadership Gala 2009, un proiect al AIESEC Iasi, unde, alaturi de Pieter Andries Swanepoel, ambasadorul Republicii Africa de [...]
Asa cum va spuneam aici, prezentarea mea la Olimpiadele Comunicarii s-a numit simplu: Comunicare 2.0 vs Comunicare 0.0. Aceia dintre voi care [...]
9:22 pm
Salut
Si eu am cumparat de la EMAG si pot spune ca sunt multumit de serviciile lor cand e vorba de componente noi, la cele RESIGILATE sunt niste escroci.
Am cumparat un monitor BenQ 24" si dupa vreo 8 luni a inceput sa faca figuri "se vedea intunecat" am mers la service si dupa 10 zile mi-au trimis mail cu statusul INLOCUIT, deci monitor nou si garantie noua, cat ma tine, vad eu... si daca mai face figuri iar ma duc peste ei...
Am facut greseala sa cumpar un produs resigilat de la EMAG, o racire pe apa thermaltake, produsul avea ambalajul original deschis, MARE MINCIUNA, produsul era incomplet lipseau 2 suruburi si a fost montat, racordul de la radiator la furtun era zgariat, din cauza racirii am ars o placa video HIS 5870, am fost cu placa la garantie dar nu am precizat din ce motiv nu mai merge "AM ZIS DOAR CA NU MERGE".. si am primit un mail de la ei ca produsul este cu statusul: Defect nemanifestat, am sunat si mi-au spus ca au testat placa video 14 ore si merge struna, daca placa merge bine eu nu am nici o treaba, dar sunt sigur ca o sa se arda in curand... cu racirea nu am fost la garantie ca putea(sigur) spune ca e vina mea ca eu am zgariat racordul... SFATUL MEU, produsele resigilate de la EMAG sunt o mare minciuna
Orice firma este la fel, sunt buni cu tine pana iti iau banii..