De la partidul-ziar la partidul-televiziune

De la partidul-ziar la partidul-televiziune

Chiar daca ea nu este (in intregime) adevarata, ecuatia de mai jos are un anume sens pentru un anumit segment electoral (mai ales daca este privita prin vechea prisma a patrulaterului rosu):

PC + PRM = PCRm

Pentru un alt segment electoral, transferurile de vara pe care conservatorii le efectueza de la PRM sunt dovada unei “cresteri de forta” (chiar daca PC inca nu poate intra de unul singur in Parlament).

In cele din urma, avem de a face cu o evolutie fireasca: politicianii intrati in Parlament acum cativa ani prin intermediul “partidului-ziar”, spera astazi sa intre in Parlament prin intermediul “partidului-televiziune”.

Este, daca vreti, o dovada a modului in care puterea continutului video influenteaza marketingul politic.

Mai multe insemnari din sectiunea: Politica
Mai multe insemnari despre: , , ,

Abonare:

Poti citi insemnarile de pe acest blog prin RSS (click aici) sau te poti abona prin email (click aici).

Scrie un comentariu:

Poti folosi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>