Cum se pune in scena o actiune de intoxicare mediatica?

Pe scurt, din si despre online:

  • Diana Tusa istoriseste cum se pune in scena o actiune de intoxicare a mass-media;
  • Alin Popescu prezinta, in Saptamana Financiara, cinci mituri despre traficul de Internet din Romania;
  • Daily Business anunta ca piata locala de aplicatii eLearning creste spre 5 milioane de euro;
  • Trafic.ro anunta ca 62,5% dintre respondentii studiilor demografice declara ca au achizitionat in 2007 un calculator;
  • editia online a cotidianului Gandul ne arata pana unde poate merge democratia.

This entry was posted in Marketing, Politica and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Cum se pune in scena o actiune de intoxicare mediatica?

  1. Andrei Rinea says:

    Aia nu mai e democratie e idiotenie. (Sondajul din editia online a cotidianului “Glandul”)

  2. Shiva says:

    La cate “intoxicari” au fost pe blogul Dianei Tusa, nici nu mai conteaza o intoxicare pe care i s-a parut ei ca a descoperit-o!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>