Columbenii, subiect de viral

Ei, iata, am trait s-o vedem pe YouTube si pe asta!

Si, pe acelasi subiect, astazi in Evenimentul Zilei:

Un spot cu actori care ironizeaza viata mediatizatului cuplu face reclama la painea French Toast. (…)Spotul este disponibil pe internet, dar campania va fi lansata abia la toamna. Reclama a ajuns on-line printr-o „scurgere”, clientul neavand intentia de a o afisa acum.

Irinel Columbeanu nu este deranjat de spotul pentru paine si e constient de „capacitatea de vanzare a numelui”. (…)Rolul lui Columbeanu a fost interpretat de soferul agentiei Next Advertising. „Vocea seamana. Nu e rau jucat. Dar este ca diferenta intre cafea si nechezol. Puteau sa-l faca cu noi”, a continuat el.

Irinel Columbeanu spune ca imaginea lor a fost folosita, „dar la limita legalului”. „E un pic necinstit. Daca m-ar fi sunat, foarte probabil ca nu i-as fi refuzat, dar nefacand-o, ma mai gandesc”, a spus el. „Un telefon era destul. O sa ma gandesc ce reactie voi avea atunci cand va aparea spotul.”

Mai multe insemnari din sectiunea: Marketing
Mai multe insemnari despre:

Abonare:

Poti citi insemnarile de pe acest blog prin RSS (click aici) sau te poti abona prin email (click aici).

10 comentarii la “Columbenii, subiect de viral”

  1. OMG! … deci din start va fi ratata :)

  2. Am postat reclama de ieri :D inainte sa vb evz de ea

  3. Acum daca ne gandim la partea de imagine si comunicare, intrebarea este ce fel de beneficii sunt luate in calcul in acest caz: aduce avantaje asocierea de imagine celor de la French Toast? La ce valori se adera prin asociere (care sunt probabil comune cuplului si companiei)? Pentru cata vreme va fi asociata imaginea cu cea a familiei Columbeanu? sau a imitatorilor etc.

    Pe de alta parte probabil ca exista raspunsuri clare in acest sens din moment ce propunerea a fost acceptata, decizia fiind ca atare luata.

  4. Si inca ceva: ce valori promoveaza in sine French Toast in reclama – pentru ca fata isi serveste amantul care e ulterior prins… Poate parea o exagerare totusi avand in vedere ca nu s-au auzit astfel de zvonuri apropo de familia parodiata.

  5. @ Loredana,

    In sine, o paine, oricare ar fi ea (inclusiv French Toast), promoveaza o singura valoare: umplurea stomacului.

    In rest, in cazul spotului in cauza, vorbim, cel putin pentru moment, de un singur avantaj: cresterea notorietatii produsului printr-o campanie low budget.

    Nu uita: traim intr-o societate care a transformat Columbenii in vedete media. Sau, altfel spus, daca tot se spune ca “fiecare popor isi are conducatorii pe care ii merita”, putem spune si ca “fiecare reclama isi are publicul pe care il merita”.

    Nu-i asa? ;)

  6. Corect.

    Asa cum eu de exemplu nu beau lapte de la o anumita marca (nu o sa ii dau numele aici) tocmai pentru ca reclamele sale lasa mult de dorit.

    Pe de alta parte e clar ca reclama va genera rasete (macar la primele cateva vizionari). La fel este clar ca va genera discutii (hei.. deja a inceput sa faca asta a se vedea articolul amintit de tine si chiar postul tau si cine stie cate altele). Si-atunci se pare ca ajungem in zona: nu conteaza, bani sa iasa :)

    Intrebarile mele erau pur teoretice pana la urma – pentru ca pragmatismul invinge intotdeauna.

    Mergand mai departe spun chiar ca sunt curioasa ce va urma dupa aceasta campanie (lucru care se va vedea si in functie de efecte/rezultatele campaniei aici mentionate).

  7. [...] Via Sorin Tudor. [...]

  8. [...] De la Sorin Tudor [...]

  9. Uite Iri, nu e Iri (Columbeanu)

    French kissing? Nu, French Toast! Ala-i Irinel Columbeanu? NU, e soferul agentiei Next Advertising. Cum il cheama? Intrebati la EVZ.
    Povestea clipului pe scurt la Sorin. Piticu in schimb zice ca o sa se imprastie povestea ca ciuma (viral adica), eu …

  10. [...] Pe acelasi subiect, dar cu alte pareri: Sorin Tudor, Fulgerica, engambament si manafu.   [...]

Scrie un comentariu:

Poti folosi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>