@Sorin Tudor | 29 June 2011
Etichete: Google, Online.
Fapt asumat de conducerea Google de vreme ce asemanarea cu facebook este mult prea izbitoare pentru a putea fi considerata simpla copiere sau simpla lipsa de imaginatie.
Este evident ca, presat de succesul facebook, Google a fost fortat sa inceapa razboiul. Pentru ca de razboi este vorba de acum. Un razboi pregatit meticulos, din vreme, in care, dupa esecul cu Buzz, Google nu mai isi permite sa piarda. Si un lucru (cred eu) important:
asemanarea cu facebook nu denota lipsa de imaginatie, ci indica alegerea unei strategii. O strategie a “copierii asumate” si a razboiului deschis care nu este noua. Si pe care si-o permite doar compania care ocupa cel mai bine segmentul de piata vizat.
Este un razboi de ocupare a teritoriilor care nu s-a mai purtat niciodata la acesta magnitudine. In ceea ce ma priveste, eu pariez pe Google+. Pentru simplul fapt ca, personal, simt nevoia unei alternative.
PS: daca tot vorbim de Google, ati vazut Google web fonts?
LinkedIn pare a se indrepta spre modelul Facebook de (ne)protejare a datelor personale. Ceea ce m-a determinat sa umblu putin prin noile [...]
Dacă ai blog, lucrurile sunt simple: Dragi prieteni, folosesc Google+ si ma gasiti aici. Si, gata, ai rezolvat. Cum faci insa sa-i anunti pe [...]
"În România, unele servicii de Internet mobil (cum ar fi unele furnizate de către Orange) permit “acces nelimitat” doar către anumite [...]
O buna parte dintre articole de pe wikipedia.org au coordonate geografice. Si multe fac referire la evenimente istorice. Doi angajati ai BBC - Gareth [...]
Potrivit raportului State of the News Media al Pew Research Center Project for Excellence in Journalism, 2010 a fost anul in care, pentru prima [...]