CERF 2009

Expotek – compania care organizeza CERF – ar trebui sa fie mai mult decat multumita de colaborarea cu Prodigy PR. Si aceasta fie si numai pentru ca, in urma evenimentului organizat ieri seara, in online se vorbeste iarasi despre CERF.

Sigur, nu se spun doar lucruri bune, dar faptul ca multi dintre bloggerii prezenti au retinut dorinta organizatorilor de a efectua o schimbare de stil este un mare castig. Ramane de vazut daca Expotek va dori/va putea sa implementeze macar o parte dintre sugestiile primite.

Cred ca, macar in parte, problemele CERF sunt cauzate de identificarea publicului tinta. Si, cum astazi este sambata, voi incerca o abordare mai amuzanta:

1. priviti imaginea de mai sus;

2. asigurati-va ca stiti ca tehnologia este un substantiv feminin.

Moment in care apar urmatoarele nedumeriri:

a) robotul din imagine este, de fapt, o robotica – oare CERF se pozitioneaza pe o nisa care se adreseaza unei anumite minoritati?

b) robotul din imagine este chiar un robot – oare cati dintre vizitatorii CERF-ului sunt manati de dorinta de a-si vedea iubita in bratele unui robot (fie acesta si un robot de bucatarie)?

This entry was posted in Marketing and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to CERF 2009

  1. Pingback: Copolovici » CERF 2009 VA FI MAI BUN SAU ULTIMUL

  2. Pingback: Cum se va schimba CERF, in 2009 | - Relatii Publice si comunicare online

  3. Mircea Scarlatescu says:

    Nu stiu daca este pentru ca imi place tipa, dar acea imagine mie imi place :)

    In rest, perfect adevarat.

  4. noname says:

    Imaginea folosita a fost creata de Franz Steiner in mai 2007 si face parte din colectia Futur(dr)ama :
    http://franz.cgsociety.org/gallery/499118/ http://www.blutsbrueder-design.com/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>