@Sorin Tudor | 18 September 2012
Etichete: advertising, Online.
Un video deștept (și creativ) realizat de Saatchi & Saatchi Israel care, între altele, ne spune și că ar trebui să mai existe ceva dincolo de cont de twitter pentru companii, pagina de facebook, facebook ads și alte “chestii” de gen. Iar acest ceva este chiar noul consumator. Care, ce să vezi, e “pretențios de prețios”.
Asociația Prietenii Operei premiază cu 100 euro (net) realizarea unui banner. Bannerul va trebui executat până pe data de 19 septembrie 2012 [...]
Evensys si Vodafone anunta Webstock 2012 - cel mai important eveniment de blogging si social media. Webstock, cea mai mare conferinta despre social [...]
Sau, cum s-ar spune, "mai e mult până departe"... În urmă cu trei zile, am publicat pe WebCultura câteva rânduri despre creațiile unui [...]
NetCamp si-a propus anul acesta sa atraga cat mai multi oameni interesati de antreprenoriatul online si dezvoltarea unor proiecte web. Este o [...]
Pe 22 noiembrie, Evensys organizeaza cea de-a cincea editie NetCamp, cel mai cunoscut eveniment din Romania dedicat antreprenoriatului online si [...]