@Sorin Tudor | 18 September 2012
Etichete: advertising, Online.
Un video deștept (și creativ) realizat de Saatchi & Saatchi Israel care, între altele, ne spune și că ar trebui să mai existe ceva dincolo de cont de twitter pentru companii, pagina de facebook, facebook ads și alte “chestii” de gen. Iar acest ceva este chiar noul consumator. Care, ce să vezi, e “pretențios de prețios”.
Peste 15.000 de vizitatori unici pe zi. În fiecare zi, inclusiv sâmbăta și duminica. Și aproape 40.000 de afișări pe zi. Acestea sunt [...]
Potrivit datelor din 2010 ale Băncii Mondiale, în timp ce 12,6% din populația României emigrează în alte state, cetățenii altor state care [...]
Tati.ro este un site care dorește să le vină în ajutor actualilor sau viitorilor tați. "Ideea infiintarii Tati.ro mi-a venit in momentul in [...]
Asociația Prietenii Operei premiază cu 100 euro (net) realizarea unui banner. Bannerul va trebui executat până pe data de 19 septembrie 2012 [...]
Evensys si Vodafone anunta Webstock 2012 - cel mai important eveniment de blogging si social media. Webstock, cea mai mare conferinta despre social [...]