Burger King: raspunsul morosenilor

1. Eroii civilizatori de la Burger King primesc replica morosenilor (multumesc Szakats!). Urmariti-o, are hazul ei.

Din punctul meu de vedere, este o replica suferind de prea mult bun simt. Ceea ce nu e rau: suntem un popor care, cel putin uneori, sufera de prea mult bun simt.

Si uite asa se face ca, in timp ce noi ramanem mereu cu bunul simt, ei raman mereu cu castigul.

2. Joi, 11 decembrie, in cadrul Brands, Blogs and Cookies, voi sustine ultima prezentare publica din acest an:

PR – [Re:]inventarea.

Va fi o prezentare onesta in cadrul careia voi vorbi deschis despre ce mai inseamna PR-ul si de ce cred ca singura solutie este reinventarea sa.

3. Teoria “raului cel mai mic” devine tot mai complicata.

Chiar asa, ce ati prefera: un guvern PD-L – PSD sau un guvern minoritar PD-L sprijinit de PSD?

Un editorial care merita citit… Si o declaratie marca Victor Ciutacu.

Mai multe insemnari din sectiunea: Marketing
Mai multe insemnari despre:

Abonare:

Poti citi insemnarile de pe acest blog prin RSS (click aici) sau te poti abona prin email (click aici).

3 comentarii la “Burger King: raspunsul morosenilor”

  1. cred ca scopul initial al PR-ului (sa faci fapte bune si lumea sa vorbeasca despre tine) a fost denaturat… probabil este unul din motivele pentru care PR-ul devine desuet… din nefericire.

  2. [...] cum v-am spus, voi avea si eu o prezentare (incepand cu ora 15:15!), alaturi de Mihnea Miculescu, DHL si Porter [...]

  3. [...] via Sorin Tudor. [...]

Scrie un comentariu:

Poti folosi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>