Sustin: WebCultura.ro

Bulgaria, hotel romanesc

Sorin Tudor@ | 23 July 2007
Etichete: .

Articol »

Pe vremuri, ne vindeau tigarile BT – “Bulgar Tabac”. Astazi ne vand “Bulgar Tourism”. Si uite asa, fara sa stim exact cum fac, vecinii grosi la ceafa ne marcheaza din nou existenta. Cu inca un “BT”.

Iata o noua dovada:

In privinta ofertelor turistice pe litoral, cele mai cautate cuvinte cheie prin care s-a ajuns in site-urile monitorizate de catre Trafic ro sunt: “cazare Costinesti” (15.513 cautari), “cazare Eforie Nord” (15.411 cautari), “cazare litoral” (9.817 cautari), “cazare Mamaia” (9.017 cautari), “cazare Neptun” (3.753 cautari), “Nisipurile de Aur” (3.576 cautari), “cazare Vama Veche” (3.035 cautari), “cazare Eforie Sud” (2.626 cautari) si “Albena” (2.216 cautari).

Si, mai mult:

Pe “harta” utilizatorului de internet autohton, Bulgaria exista preponderent prin intermediul ofertelor sale turistice. Astfel, in ultimele sapte zile in site-urile monitorizate de catre Trafic.ro s-a ajuns prin intermediul a 2.025 cautari dupa sirul de cautare “litoral Bulgaria”, 1.545 cautari dupa “oferte Bulgaria”, 1.517 cautari dupa “harta Bulgaria”, 1.222 cautari dupa “vacante Bulgaria” si doar 2.019 cautari dupa cuvantul “Bulgaria”.

Ceea ce, in cele din urma, este bine. Pentru ca, in consecventa noastra, ramanem, ca de fiecare data, extrem de suprinzatori.

Comenteaza »

Adresa email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.

*

© 2006-2011 Sorin-Tudor.ro