@Sorin Tudor | 28 May 2009
Etichete: Alegeri, PNL, Strategii.
Cum se construieste un mesaj electoral eficient? Este o intrebare la care raspunde pe blog Marius Vladu, unul dintre liberalii cu o extrem de bogata experienta organizatorica.
Liderii trebuie, deci, să popularizeze acelaşi mesaj – cu adaptări şi exemplificări locale, să practice, pe cât posibil, un mod de prezentare şi un comportament comun, în toate judeţele. Mesajul particularizează aşadar mesajul general al partidului, adaptându-l specificului local şi personalităţii dumneavoastră. Cu acest mesaj reprezentaţi, în comunitatea dumneavoastră, în confruntarea cu celelalte partide. Cum veţi alcătui un mesaj cât mai convingător?
Aflati pe blogul lui Marius raspunsul unui practician.
Cat dezinteres poate naste politica din tara asta daca (aproape) nimeni numai e in stare sa sesize lucruri dintre cele mai simple? Pe scurt: ca [...]
Luni, Radu Berceanu declara ca în următoarele zile vor fi disponibilizaţi 3.700 de angajaţi pensionabili din CFR şi vor fi reduse cheltuielile [...]
Astazi, prin intermediul unui cont de twitter, mi-a fost atrasa atentia asupra unui spot electoral al PNL, care, in opinia mea, pacatuieste prin [...]
ImpactNews prezinta un "document intern PD-L". Este un document strategic pe care eu il cred real. Si, mai mult, este un document pe care, din punct [...]
Era de asteptat: conducerea PNL l-a desemnat pe Crin Antonescu candidatul al liberalilor la functia de presedinte al Romaniei (175 de voturi [...]
5:11 pm
Il stiu pe Marius din perioada UFD-ului. Ma bucur ca in sfirsit este on-line !
10:10 pm
Am citit articolul despre Republica Moldova si Iran de pe blogul lui Marius. Interesant !!!
8:27 pm
Liberal de-al nostru in fapte si simtiri !
8:29 pm
Este seful nostru de la PNL si il consideram cel mai tare sef!