Zilele acestea, imaginea lui Daniel Daianu, unul din capii de lista ai PNL la alegerile europarlamentare, a inceput sa fie promovata prin intermediul unor articole aparute in regim publicitar.
In replica, “jurnalisti de bine” au prins sa ia pozitie, improscand acuze mai vechi sub paravanul unei echidistante de consistenta unui svaiter.
Bine ati venit in campania electorala: baile cu namol sunt si in acest an la mare cautare!
“Campanie din inocenta”…
“In textul prezentat nu exista nici un indemn de a se vota PNL sau pe Daniel Daianu”, spune secretarul general al PNL, deputatul Dan Motreanu, explicand ca articolele de promovare fac parte din campania TNL “Promovam Romania”.
Ma uit pe site, citesc cateva dintre parerile exprimate si ma amuz copios: e clar, Motreanu are umor!
… vs. “campanie de informare”
Povestea articolelor platite este relatata astazi in Cotidianul in cadrul unui articol care, din punct de vedere electoral, se rezuma la urmatoarele:
- afirmatia “PNL a furat” se regaseste in titlul articolului;
- sub fotografie exista textul “Candidatul Daniel Daianu, un fost ofiter DIE care a primit certificat de buna purtare de la CNSAS” (text care nu are legatura cu continutul articolului).
Pentru oricine are minime cunostinte privind comportamentul consumatorului de mass-media, “obiectivitatea” articolului este dovedita…
Daianu merge mai departe
Un om de un extraordinar bun-simt, Daniel Daianu este, din punct de vedere profesional, o alegere buna pentru europarlamentare.
Electoral insa, Daianu este o tinta usor atacabila. Si cand spun acest lucru nu ma refer doar la un gen de articole (exemple aici si aici), ci la armata de raspandaci care, cu zvonurile in buzunar, sunt gata sa se napusteasca in teritoriu.
“Sa va distrati bine!”
Cred ca “Uvertura” lui Tapalaga va fi maximul in materie de strategie anti-Daianu, iar daca in calitate de candidat euro te mai inteapa un om de peste ocean atunci chiar ca devine interesant.
scuze – “maxim ce se poate face in materie …”. oricum a fost o buna dezamorsare