Feed-uri
Articole
Comentarii

MyJob.ro a lansat My EURO Job

Portalul de recrutare MyJob.ro a dat startul celui mai mare targ de locuri de munca al anului: My EURO Job. Pentru prima data in istoria targurilor de joburi, un eveniment online se va bucura si de acoperire offline, prin intermediul parteneriatului stabilit intre MyJob.ro si Targul de Cariere Bucuresti.

Cei interesati, pot citi comunicatul de presa:

Premiera: Primul Targ European de Joburi Online

Bucuresti, 20 martie 2007 / Netbridge Development /

Portalul de recrutare www.MyJob.ro a dat startul celui mai mare targ de locuri de munca al anului: My EURO Job. Pentru prima data in istoria targurilor de joburi, un eveniment online se va bucura si de acoperire offline, prin intermediul parteneriatului stabilit intre MyJob.ro si Targul de Cariere Bucuresti.

My EURO Job, primul targ european de joburi online a fost lansat, in data de 19 martie, de catre portalul de recrutare www.MyJob.ro. Peste 500.000 de vizitatori sunt asteptati sa acceseze ofertele companiilor participante la MyEuroJob, eveniment care se defasoara in perioada 19 martie - 06 aprilie 2007. In primele 24 de ore, peste 22.500 de vizitatori au accesat ofertele companiilor prezente la targul online de joburi.

“My EURO Job este primul targ de joburi online organizat de la integrarea Romaniei in Uniunea Europeana. Este o simbolistica onoranta, care ne-a obligat sa gandim acest eveniment dincolo de zonele traditionale ale unui targ de joburi online. Iata de ce, in premiera pentru piata de recrutare din Romania, un eveniment online se va extinde si offline, prin intermediul parteneriatului incheiat intre www.MyJob.ro si Targul de Cariere Bucuresti. Este o colaborare care, in spirit european, plaseaza in lumina reflectoarelor interesele angajatilor si angajatorilor, si nu organizatorii evenimentelor respective”, a declarat, cu aceasta ocazie, Mariana FRINCU, Project Manager MyJob.ro.

Targul de joburi organizat de www.MyJob.ro este gratuit pentru toti participantii si are un caracter national. Ofertele de locuri de munca acopera toate orasele din tara, permitand candidatilor accesul la companii cu sedii si filiale pe tot teritoriul Romaniei, de acasa, de la birou sau de la un internet cafe.

“Pentru a veni chiar mai mult in ajutorul candidatilor, am selectat cele mai solicitate domenii din ultimele 6 luni. Astfel, participantii la My EURO Job pot alege cele mai noi joburi postate de catre companii nationale si multinationale in urmatoarele domenii: IT; Vanzari; Inginerie; Marketing; Management; Arhitectura/Constructii; Publicitate/PR; Banci/Finante; Medical/Farmacie; Distributie; Aprovizionare/Achizitii; Resurse Umane; Serviciu clienti; Productie; Altele“, mai declara Mariana FRINCU.

Potrivit studiilor demografice efectuate de catre Trafic.ro, 95,35% dintre vizitatorii portalului de recrutare MyJob.ro folosesc computerul zilnic sau aproape zilnic, 70,14% dintre ei acceseaza computerul de acasa, iar 66,67% folosesc Internetul pentru a citi ziare sau reviste online. Mai mult, atunci cand doresc sa se informeze asupra unui produs sau serviciu, 97,76% dintre acestia declara ca primul loc in care cauta informatii este Internetul, 19,55% prefera ziarele si revistele si 13,62% televizorul.

MyJob

MyJob.ro este un portal de recrutare online lansat in februarie 2001, care ofera o paleta completa de servicii de recrutare online. In acest moment, MyJob.ro gazduieste peste 6.700 de oferte de locuri de munca, numarul lunar al vizitatorilor ajungand, potrivit Trafic.ro, la peste 450.000 (fata de 190.000 in urma cu un an). Numarul de oferte de angajare existente pe MyJob.ro a crescut de peste cinci ori dupa relansarea acestui serviciu in aprilie 2005, cand pe MyJob erau disponibile 1200 de oferte.

Targul de Cariere Bucuresti

TCB – Targul de Cariere Bucuresti este primul eveniment premium de cariera construit pentru nevoile reale de resurse umane si de branding de angajator ale companiilor de pe piata locala. Evenimentul va avea loc in zilele de 27-28 Aprilie, aceasta fiind perioada optima de recrutare si de organizare a unei actiuni de amploare de tip „employer branding”. Locatia aleasa, Piata Revolutiei, este singurul loc din centrul capitalei care poate sa ofere peste 1.700 mp expozitionali, multiple cai de acces, dar si cea mai buna vizibilitate.

Trackback URI | Comments RSS

Scrie un comentariu