Ziua berbantului

Decernarea Effie Awards Romania 2008 – mai precis, faptul ca Ziua Barbatului s-a “bucurat” doar de titlul de mare perdant – l-au determinat pe Razvan Matasel sa aiba o reactie nefericita si lipsita de fair-play.

Urmarea? Iulian Trasa, care vorbeste despre “frustrarea lui Matasel” si despre “arta de a pierde si arta de a castiga”, iar Iulian Toma pune mana pe bisturiu:

Leo nu a reusit sa transfere, din pacate, prolifica performanta de premii de creatie in premii de eficienta si strategie.

Apoi, starnind mirarile lui Marius Pahomi, povestea merge mai departe, cu acuzele lui Matasel in IqAds.ro si cu o remarca seaca a lui Iulian Toma la adresa Leo Burnett: “cea mai lipsita de fair play agentie din oras“.

Ce ar mai fi de spus?

  • Dan Petre are dreptate: “din cand in cand cu totii avem nevoie de un reset”;
  • Pahomi are dreptate si el: Romania in Galben pare mult mai reusita.

Recomandări

3 comentarii

  1. Oare avem vreo sansa sa ducem un concurs/festival pana la capat fara scandal, reprosuri, acuze? Sa zicem ca merge cand e vorba de Eurovision sau Mamaia. Dar cand vine vorba de publicitate se presupune ca avem de-a face cu oameni maturi, cu capul pe umeri…

  2. Sorin Tudor

    @ Carina,

    Din nefericire, doar se presupune… Traim in tara doinei si a Mioritei…

  3. Carina,
    Acolo unde este o miza mare, intotdeauna vor exista multumiti si nemultumiti. Prin urmare si co ntroverse.Trebuie sa vedem doar cine isi intemeiaza pozitia pe argumente reale, de bun simt, si cine face scandal de amorul scandalului. De obicei ai doua puncte de atac:

    1 inainte de formarea juriului si a criteriilor de clasificare a intrarilor / jurizare – asa ceva n-a existat deci restul e poveste ca astea nu-s bune.
    2. daca exista controverse scorurile ar trebui sa fie apropiate, iar aparatorii pozitiilor ar trebui sa apara imediat. Ceea ce iarasi nu s-a inbtamplat. Deci “EFFIE merge mai departe” fara prea multe lacune de organizare/desfasurare.

Adaugă comentariu