Strategia lui Obama si campania mioritica

“Niciunul dintre candidaţi nu pare să fi înţeles lecţia pe care a oferit-o campania lui Obama: mediul online este un mijloc prin intermediul căruia putem implica susţinătorii în acţiuni desfăşurate în mediul offline şi nu un «alt mediu» prin intermediul căruia să le livrăm simple informaţii electorale”, a declarat pentru Business Standard Sorin Tudor, managing director la Project 365 Communication şi autor al cărţii Politica 2.0.

Acesta spune că mediul online nu este producător de miracole şi că aici, la fel ca şi în mediul offline, nu se pot transplanta, pe nedigerate, reţete aplicabile în alte condiţii sociale, la mii de kilometri distanţă.

“Prin urmare, un website ar trebui ca, în primul rând, să atragă atenţia unui segment cât mai mare din electoratul dur. Şi să determine acest electorat la acţiuni unitare, după o strategie comună, atât în mediul online, cât şi în mediul offline”, consideră Tudor.

Citeste continuarea articolului Strategia lui Obama, copiată greşit.

Recomandări

Adaugă comentariu