RCS – RDS sau Astral?

In fata usii de la intrarea in “dulcele meu camin” exista, ca in cazul majoritatii traitorilor in Bucuresti, doua “tevi”.

Sunt, daca vreti, tevile ce imi reamintesc zilnic ca estetica urbana este un concept care, nu de putine ori, depaseste bunavointa privirii mele.

Revenind la “tevi”: una este extrem de urata; cealalta este deosebit de urata. Una este de la RCS – RDS, cealalta este de la Astral.

Intrebare: carei tevi sa-i incredintez ofranda mea lunara?

Ah, sa nu uit: daca asta va poate ajuta in a-mi oferi un sfat, sunt genul de persoana care nu a mai folosit un telefon fix de ani buni…

Si, in final – ca in fiecare duminica – un fragment din editorialul pe care il semnez in Evenimentul Zilei:

Intr-o încercare de reparaţie morală, iau asupra mea generoasa afirmaţie: Elena Udrea ştie să spele podele şi să croşeteze. Ba chiar, cuprins de un nebănuit partizanat, fac un pas mai departe: Elena Udrea este un geniu al spălatului de podele şi o maestră în arta croşetatului. Aşa, şi? Chiar nu-mi pot da seama cum aceste înmărmuritoare talente ar putea să o transforme pe Elena Udrea, dacă nu într-un politician mai bun, măcar într-un politician mai breaz.

Ce legatura au tevile din fata usii mele cu Elena Udrea? Sper din tot sufletul sa nu existe vreo legatura…

Recomandări

46 comentarii

  1. claudiu

    fiecare cum are norocul, eu pot spune că am făcut o alegere excelentă, datorită faptului că numai o singură dată a căzut netul într-un an şi 7 luni, telefonia niciodată (doar când se lua curentul), dar nu a fost nici o problemă datorită telefonului mobil de pe care vorbim chiar şi pe mobil şi în prostie!
    Şi acum merg să văd ce se spune şi de netul mobil!
    Echipa de la RDS în Baia Mare este ireproşabilă, chiar şi serviciul clienţii şi orice întrebare îţi răspund foarte frumos, şi după ce faci ceea ce spun la telefon şi tot nu funcţionează trimit chiar 2 echipe de la departamentul tehnic!
    În Baia Mare sunt ireproşabil!
    Jos pălăria!

  2. Abonat RCS

    Abonatii au ajuns RCS Analogic bataia de joc a acestui Megaoperator RCS-RDS.
    Din data de 23 decembrie 2009 din pachetul de baza au scoc urmatoarele canale:
    Euronews,N24,Zone Reality,Romantica, National Wild. Iar numarul canalelor ramase in grila RCS Analogic este de cca 1 luna 45, cu 5 sub numarul minim (50) prevazut in contractul RCS TV Analogic.
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p12325043.html

  3. anca_radu

    Nu stiu prea multe despre Astral, dar decat Rds… mai bine, nu! In ultimele 40 de zile am avut cel putin 8 intreruperi, la ultima au facut remedieri dupa 24 de ore, abia dupa ce am sesizat protectia consumatorului si le-am trimis si lor in CC sesizarea. Te prind cu contractul semnat si apoi… indolenta totala. Eu locuiesc in Galati.

  4. Adriano78

    Atentie la RDS&RCS !!!
    Patania mea cu ei :
    RDS &RCS !!!!
    Din 9.02.2010 de cand am semnat contractul (DIGI NET + DIGI NET MOBIL) cu ei nu am reusit sa-mi iau stikul pentru internet mobil !!!!
    Sunt cea mai proasta companie pe care am intalnit-o pana acum !!!!
    Ma plimba de la un sediu la altul, iar la call center nu am cuvinte………acelasi raspuns NU AVEM STIKURI !!!!!
    Cand am semnat contractul au ascuns treaba asta ca nu au stikuri,dupa a inceput calvarul !!!!
    Eu am bani sa le platesc contractul !!!
    Ei in schimb nu-si pot onora contractul ca asa este la RDS&RCS……tu ca abonat platesti dar ei NU respecta CONTRACTUL !!!
    Am luat o mare teapa cand am semnat contractul nu-l respecta decat 50% !!! Daca stiam ca o sa fiu plimbat atata nu semnam in viata mea cu ei !!!!!!!!!
    Adrian Orasanu
    CONTRACT NR 7019247816 din 09.02.2010
    ID CLIENT 8298261
    IN CATE LUNI AVETI DE GAND SA VA RESPECTATI CONTRACTUL DOMNILOR DE LA RDS&RCS, ca banii ai incasati fara nici o retinere !!!!!!

  5. sirgws

    sfat:nu aveti incredere in cei de la rcs&rds Cea mai tepuitoare firma din Romania-Am sute de argumente nu le enumar.Daca sunte-ti client deconectati-va(nu plati perioada de timp pana vor rezilia contractul) si alege-ti un serviciu sigur si mai ieftin oricare altul.baieti astia trebuìe sa isi ia o lectie de a respecta clientul si clauzele contractuale .(scz. Pentru caractere scriu dupa telefonul mobil-acesta éste efectul unui contract semnat cu 2 luni in urma cu rds&rcs).toate cele bune.

  6. brasoveanu

    Sunt din Brasov….observ nemultumirile celor de pe forum cu privire la RDs RCS …ce pot spune decat ca au dreptate….incompetenta celor de la RDS & RCS de a schimba un swich este chiar rusinoasa…am sunat la Relatii cu Clientii de peste 20 de ori….aceleasi raspunsuri si ti se cere sa ramai calm chiar daca ei nu fac nimic pentru rezolvarea situatiei…
    Au niste raspunsuri tipice pentru toate intrebarile:” cat mai curand posibil”, “am sesizat situatia dvs. si se va remedia”….le spui ca sunt niste raspunsuri de papagali si ei se simt jigniti asta in situatia in care clientul asteapta un raspuns concret pentru rezolvarea problemei mai ales ca suna de mai bine de 192 de ore si situatia este inca NEREZOLVATA….
    Am sunat azi si i-am intrebat daca s-au desfintat …asta sa stiu daca mai astept sa functioneze interentul contractat cu RDS & RCS …
    Le-am spus celor de la Relatii cu Clientii ca o sa-mi aleg o alta firma de internet…mi s-a raspuns “este alegerea dvs cu cine vreti sa colaborati”….i-am multumit apoi angajatului RDS & RCS ca m-a sustinut in opinia mea de a-mi rezilia contractul cu firma care il plateste…
    Am intrebat un alt angajat ca daca ar plati biletul de autobuz si autobuzul nu ar veni…afara ar fi -20 de grade …ar fi instare sa-si pastreze calmul si cu biletul platit din banii lui munciti sa se urce sa plateasca un taxi pentru ca déjà a intarziat ? …cam asa ma simt si eu in relatia cu RDS & RCS , firma cu care am incheiat un contract pentru furnizarea semnalui de internet si telefonie fixa, iar aceste servicii imi lipsesc de mai bine de 192 ore si sunt nevoit sa platesc suplimentar altor furnizori de internet pentru a-mi putea rezolva problemele …
    Un ultim aspect….dupa ce ca nesimtirea sau neputinta unora de a rezolva problema te-a afecat pe tine cel care il platesti….tot tu trebuie sa te duci sa faci o cerere de a nu plati factura pentru aceasta perioada !!!!! cata nerusinare
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Cam asa stau treburile in realitate cu RDS & RCS in ceea ce priveste RESPECTUL PENTRU CLIENT , iar daca mi-ar fi spus cineva ca asa este nu l-as fi crezut…asta fiind data marea publicitate a acestei firme, netrecandu-ti prin cap ca nu pot rezolva o problema minora….
    GRIJA MARE CAND ALEGETI rds & rcs !!!!!!!!!

Adaugă comentariu