Politica: servicii online de la gratuit la degeaba

Pe Blog 2.0 sunt ridicate cateva probleme de bun simt in ceea ce priveste canalul Realitatea de pe YouTube. In ceea ce ma priveste cred ca miscarea este una de marketing, dupa cum se poate sesiza si din comunicatul oficial:

Realitatea TV se alătură astfel unor televiziuni de ştiri precum BBC, CNN, CBS, Euronews, Skynews, RAI sau France 24, toate transmise de YouTube.

Si tot pe Blog 2.0, o insemnare despre problemele intampinate de socializeaza.ro. Translatate in domeniul politic, ambele teme nasc alte intrebari:

  • in conditiile in care europarlamentarele au dovedit ca politicienii romani au invatat (sau sunt pe cale de a invata) care sunt avantajele oferite de YouTube, care va fi viitorul unor site-uri de genul alegeri.tv?
  • si care va fi viitorul unor site-uri care incearca sa cristalizeze comunitati ale utilizatorilor interesati de politica?

Fara o strategie fundamentata, in masuri egale, pe intelegerea mediului online si pe intelegerea mediului politic, cred ca exista mari sanse ca raspunsul sa se gaseasca in titlul acestei insemnari…

Recomandări

4 comentarii

  1. Semantic

    Sorin,
    eu zic ca e bine, intai deschidem cusca si dupa vedem cate maimutze ies.

  2. Semantic

    scuze ca revin dar cam asa stau treburile, cam ca in linkul urmator

    http://www.flickr.com/photos/zosolino/2090168827/

  3. Sorin Tudor

    @ Semantic,

    Nu este vorba aici despre media traditionale vs. noile media, ci de faptul ca nu tot ce e web.2.0 inseamna bani cheltuiti cu sens.

  4. Semantic

    Normal, e chiar periculos sa platesti un consultant care sa iti arate cum sa iti cheltui banu’.

Adaugă comentariu