Olimpiada 2.0: Online si relatii publice

Astazi a fost lansata Olimpiada 2.0:

Cincisprezece diplome pentru merite în comunicarea online oferite de una dintre cele mai cunoscute companii pe plan internațional și premii în valoarea totală de 44 de milioane de lei – iată, pe scurt, ce înseamnă prima ediție a Olimpiadei 2.0.

O competitie care s-a nascut prin contributia echipelor alaturi de care am lucrat in cadrul stagiilor de internship I si II si care isi propune sa puna in valoare abilitatile pe care participantii le au in domeniul relațiilor publice.

O competiție prin intermediul căreia dorim să încurajăm creativitatea, obișnuința unei documentări corecte, interactivitatea și persuasiunea realizată inteligent și situată în normele bunului simț. Și, nu în ultimul rând, dorim să arătăm companiilor că relațiile publice pot face casă bună cu online-ul. Și că este momentul să pășească mai ferm pe acest tărâm.

Prima editie a Olimpiadei 2.0 se desfasoara in perioada 17 august – 4 septembrie 2009 si are ca partener KFC România.

Cititi Regulamentul, aflați ce premii se oferă și înscrieți-vă la proba Blogging sau Microblogging. Iar dacă vă place proiectul, ne puteți susține afișând pe site unul dintre bannerele competiției.

Mult succes!

Recomandări

2 comentarii

  1. […] în cadrul celor 3 stagii ale Internship 2.0 s-au dezvoltat până acum 3 proiecte: portalul PR365.ro, Olimpiada 2.0 şi Offline 2.0. Olimpiada 2.0 a început de 2 zile însă dacă simţiţi că puteţi recupera avansul celorlalţi, vă puteţi înscrie. Detalii aici. […]

Adaugă comentariu