O lectie de relatii publice

De ce sunt Olimpiadele Comunicarii ceea ce sunt? Pentru ca au in spate ani de zile in care au fost construite pas cu pas de un “core” format din aceiasi 3 oameni.

Cuvintele lui Marius Balaci fac parte din abc-ul oricarui profesionist al relatiilor publice: spune cu tarie lucrurile bune pe care le faci, spune-le public si spune-le repetat.

Iar Olimpiadele Comunicarii sunt, fara indoiala, un lucru bun. Atat de bun incat lectia de relatii publice servita de Marius Balaci, Dragos Tuta si Dragos Dehelean in timpul Olimpiadelor ar trebui sa continue mult timp dupa ce acestea se vor fi incheiat.

Pentru ca toti aceia care doresc sa invete (fie ca sunt sau nu studenti) ar trebui sa transforme Olimpiadele intr-un studiu de caz despre cum planifici, organizezi si mediatizezi un eveniment.

Un studiu de caz despre reteta secreta a unui succes.

Nota: multumita BrainTV, prezentarea pe care sustinut-o in cadrul Olimpiadelor poate fi vazuta aici. Si o intrebare: are cineva idee cum pot face sa pun pe blog un film de pe BrainTV? Pentru ca, toate incercarile de pana acum au dat gres si nu reusesc sa-mi dau seama care este conflictul…

Recomandări

6 comentarii

  1. Pentru a pune pe un blog WordPress filmul de la Brain TV este de ajuns sa introduci codul de embed oferit de site. Sunt sigur ca ai facut asta deja.

    Instuiesc ca filmul nu se afiseaza deoarece add-on-ul tau de editor WYSIWYG este setat sa fie foarte radical cu un astfel de cod. Prin urmare il modifica. Poti verifica in sursa HTML dupa ce ai dat Apply.

    Nu stiu sa existe alte probleme. La noi integrarea filmelor a functionat foarte usor.

    PS: multumim mult pentru cuvintele frumoase.

  2. Semantic

    Domnu Tudor,
    sunt convins de utilitatea evenimentului, nu sunt convins de succesul acestuia , daca se poate, vreau argumente.
    Multumesc

  3. Sorin Tudor

    @ Domnu Semantic,

    Stiu ca nu ma voi intelege cu tine pe aceasta tema. Daca suntem obiecitiv, gasim o multime de argumente. Repet: daca suntem obiectivi! 😉

  4. Semantic

    Domnu Tudor,
    sunt convins ca argumentele dumneavoastra, pe care le-am cautat in chiar postul acesta, da’nu prea am gasit ceva in aces sens, vor fi strict obiective. In acest moment, mai mult decat sa va cer un argument- doua, nu imi permit sa solicit, alte intrebari chiar ar cauza abordari obiective la care compatimim impreuna, carevasazica.

  5. Succesul: 110 echipe inscrise = 550 de studenti din toata tara pentru patru sectii de comunicare. Sala N. Iorga unde s-au tinut conferintele a fost plina ochi de la primele si pana la ultimele dezbateri; eu una am stat de la 12:00 la 19:00 in ambele zile si a meritat. Oameni de succes din domeniul comunicarii participa an de an ca juriu, mari companii si oameni politici sunt clienti pentru proiectele echipelor etc. Nu este un succes pentru cine nu vrea sa vada!

  6. Semantic

    Draga Cora,
    aaa…nu stiu de ce revin…scuze, e de a la pauza publicitara.

    Revenind la subiect, dupa umila mea parere, “succesurile olimpice” trebuie sa indeplineasca 2 conditii pentru a fi decretate ca atare:
    1. sa asteptam sa fie declarate ca incheiate.
    2. sa discutam de o evaluare sistematica, comprehensiva si independenta.

    Asaaaa, acum, la conditia 1 din pacate calendarul este altul, ma avem de asteptat, la conditia 2 mai avem lucrat.

    Inchei pe un ton optimist: bafta participantilor!

    Asa imi ura si mie dom’profesor la olimpiada studenteasca de economie politica pe tara: Semanticule bafta! nu rata sa scoti un 8 ca iti maresc media finala cand te intorci si ai grija ce vorbesti!
    In traducere actuala: cum e singurul eveniment pe tara si alt etalon nu avem nu se poate sa nu te afirmi dar sa ai grija la audienta!

    PS: Amuzant si amatoristic capitolul “ghid prezentari publice” din care lipseste parte cu “sa ne cunoastem publicul”. 🙂

Adaugă comentariu