Miroase a spalare de bani, baieti!

Potrivit Mediafax,

Răzvan Dumitrescu, realizatorul emisiunii „Realitatea Zilei” de la postul Realitatea TV, s-a asociat cu Bogdan Chirieac într-o firmă – Press Media Electronic SRL – care se va ocupa de administrarea unor site-uri şi bloguri.

Toate bune si frumoase: SOV isi plateste bine vedetele, iar Bogdan Chirieac este cunoscut pentru afacerile derulate cu statul (vezi cateva „detalii” pe Pagina de media). Iar faptul ca oameni cu bani se decid sa investeasca in online nu poate decat sa bucure. Interesanta este, insa, declaratia lui Răzvan Dumitrescu:

Sunt foarte mulţi oameni care şi-au făcut site-uri şi bloguri şi care au nevoie de ajutor pentru a le administra. O să avem o echipă de specialişti, care se va ocupa cu întreţinerea, mentenanţa acestor site-uri şi bloguri. Sigur, această chestiune puteam să o fac şi singur (…), dar nu am vrut să amestec treburile astea. Am preferat să împart responsabilităţile. Nu este nimic spectaculos.

Si spun ca este interesanta nu pentru zambetele pe care ar putea sa le starneasca „administratorul de site-uri Razvan Dumitrescu”, ci pentru ca, vrand, nevrand, cateva intrebari simple nu pot fi oprite:

cine vor fi acesti oameni care au nevoie de ajutor pentru a-si administra blogurile? Va exista vreo legatura intre acesti oameni si invitatii pe care Razvan Dumitrescu ii are in emisiune (oameni proveniti, precum se stie, din zona politicului)? Si, mai ales: clientii cu bloguri ai lui Razvan Dumitrescu vor beneficia de un tratament preferential in cadrul emisiunii?

Sunt fireste, simple intrebari…

Recomandări

3 comentarii

  1. Presimt niste contracte grase de „consultanta” 😀

  2. In caz ca mai sunt si altii care nu inteleg, tu cand spui „spalare de bani”, Sorin, zici ca politicianul nu plateste ca sa fie invitat la emisiune, insa plateste „cu manta” la blog?

    Mie mi se pare mai degraba „marketing inovativ” 🙂

  3. Sorin Tudor

    @ Dragos,

    Da, ai perfecta dreptate: este „marketing inovativ”. Si se prea poate ca noua notiune sa castige din ce in ce mai mult teren. Mai ales ca „jurnalismul inovativ” din presa scrisa incepe sa ramana fara obiectul muncii. 🙂

Adaugă comentariu