Manual de campanie

Nu, nu voi vorbi despre felul in care Traian Basescu si Calin Popescu Tariceanu (in astfel de situatii, prefer sa le spun numele si nu functia!!!) au reusit sa mute usa cortului in fata oficialilor de la Ford (chiar asa: o fi scris cineva un “manual de anti-campanie”?!).

Voi vorbi despre lucruri cu adevarat serioase:

Cateva motive sa va inscrieti la Comunicare Politica a Olimpiadelor Comunicarii

O data cu introducerea sistemului de vot uninominal in Romania, consultantii in comunicare politica vor fi “la mare cautare”. Experienta pe care o veti obtine la Proba de Comunicare Politica va fi un atuu important pe piata consultantei politice. Aceasta piata se va dezvolta rapid, incepand chiar de anul acesta.

Daca echipa voastra se va califica in finala, va vom face cadou cel mai apreciat “manual de campanie”, scris de un autor american: “The Campaign Manual – A Definitive Study of the Modern Political Campaign Process” (Editia a VII-a, Autor: SJ Guzzetta).

Aflati mai multe motive de aici, aflati mai multe despre proba de Comunicare Politica de aici si nu uitati: va puteti inscrie pana luni, 31 martie, ora 16.00!

Tag Technorati:

Recomandări

Un comentariu

  1. Multumim mult pentru recomandarea cartii, Sorin. Din pacate insa eu tocmai am comandat ultimele 4 carti pe Amazon.com. Iar pe celelalte site-uri Amazon cartea e epuizata.

    Vezi asta e partea proasta la know-how-ul de calitate pe comunicare politica – e foarte rar.

    Noi insa am gasit pentru conferintele de anul asta doi profesionisti care vor prezenta doua studii de caz foarte utile 😉 Am mai fi avut, numai ca nu mai avem loc. Poate anul viitor, in functie de ce se intampla in campaniile din 2008, extindem sectiunea de comunicare politica.

    Momentan, din cate stiu eu, am fost si am ramas singurul eveniment care aloca o parte importanta comunicarii politice 😉

Adaugă comentariu