Idei in blogosfera

1. Dragos vine cu o idee excelenta:

Ce-ar fi daca nu i-am vota pe cei care nici macar nu se incumeta sa incerce blogul?

Cred ca Dragos are dreptate: poate ca daca bloggerii ar alege sa voteze doar candidati care au avut macar curajul de a incerca sa comunice prin intermediul blogurilor s-ar da “in piata” un semnal mai puternic decat o multumie de insemnari luate la un loc.

2. Manafu anunta: 25.000 de euro pe masa Net Start-Up.

In acest moment, cinci investitori si-au reconfirmat prezenta la Net Start-Up: Alexis Bonte (prin Sergiu Biris), Alexandre Almajeanu (Gentica), Vlad Stan (SeedMoney), Daniel Enache (1000 Tiny Tigers), Rachad El Jisr (Rockmedia).

3. Costin e modest. Si s-a apucat de training.

4. Scoala Generala e plina de surprize.

5. Mircea Pascu reuseste sa demonstreze cum nu se scrie o insemnare pe blog.

Recomandări

4 comentarii

  1. e tricky asta.
    Blogul – in campanie – are rost daca marea majoritatea a votantilor tai au acces la Internet. daca nu… vorbesti unui public tina care nu e al tau.
    Pe de alta parte, Dragos are dreptate pt ca in fond blogul este un mijloc de comunicare intre politician si restu’ lumii.
    Si nu e mai bine daca votam cu Lica? 😛

  2. Cristi

    @ 1
    O idee interesanta, dar nu foarte corecta.

    Cred ca principalul motiv pentru care votezi sau nu votezi un candidat ar trebui sa fie programul politic (al sau si al partidului din care vine) pentru urmatorii 4 ani. Dar, cum niciun candidat / partid nu are asa ceva (as vrea sa fiu convins de contrariu), alegi / nu alegi dupa alte criterii, care nu sunt neaparat aprioric legate de definitia unui bun politician.

    Intr-adevar, abilitatile de comunicare politica “in genere” si cele 2.0 sunt un avantaj competitiv. Dar exista si politicieni de forta si viziune (cu care ai nostri nu se vor putea compara nici in 20 de ani), care nu preau au legatura cu blogul. Un exemplu: Angela Merkel. Eu, cel putin, nu i l-am gasit.

    Pe de alta parte, in campania aceasta am remarcat o adevarata ciupercarie de bloguri si / sau site-uri, cu care in special cantindatii tineri spera sa impresioneze. Hi, give me 5! Really, guys… it doesn’t work.

  3. Ina

    Cei care in Romania au inceput sa foloseasca tactici online ptr alegeri au un public tinta destul de clar(sau ar trebui cel putin): si anume generatia tanara pentru care internetul este indispensabil (vezi si campania lui Obama). Nu stiu in ce masura taxarea politicienilor care nu folosesc internetul ar da vreun rezultat. cred ca semnalele de pe piata sunt si asa destul de vizibile si sunt sigura ca se vor inmulti strategiile online. poate ar fi interesant de vazut in ce masura blogurile pe temele politice cresc participarea la vot si conving tinerii sa voteze cu un partid sau altul. s-au facut studii?

  4. Sorin Tudor

    @ Ina,

    Nu, nu s-au facut studii.

Adaugă comentariu