#GivingTuesday

Sau despre cum au ratat PR-iștii români o excelentă oportunitate de promovare.

Astăzi americanii sărbătoresc #GivingTuesday, o zi dedicată actelor de caritate și generozității. O sărbătoare aflată la prima sa ediție și care se bucură de sprijinul unor nume sonore. și care, după Black Friday și Cyber Monday, vine ca o mănușă pentru notorietatea companiilor.

Din păcate, nu am auzit de vreo companie din România care să profite de această oportunitate. Știu, e criză. Însă ar fi trebuit profitat de ea tocmai pentru că e criză! Pentru că, pentru om de pr, acesta ar fi fost un excelent prilej de promovare al companiei (zău, “caritate” + “premieră” + “eveniment care are loc și în SUA” = “mare love mare” pentru orice comunicator). Și care ar fi fost costurile? Păi, despre asta e vorba: costurile ar fi putut fi mici (sau foarte mici), iar buzz-ul generat să fi meritat cu prisosință investiția.

Cum de s-a ratat așa ceva, nu îmi dau seama. Pentru că de aflat de eveniment, astăzi, când în orice tramvai găsești cel puțin cinci specialiști social media, s-ar fi putut afla cu ușurință. Iar, dacă li s-ar fi explicat fie și minimal despre ce este vorba, măcar o parte dintre “șefi” ar fi înțeles. Și ar fi dat undă verde proiectului.

Eh, poate la anul…

Recomandări

Adaugă comentariu