Este mai buna imaginea bancilor?

In Financiarul de astazi, Carmen Neacsu are un articol despre cum au dobandit bancile de la noi sentimente umane, articol in cadrul caruia spun si eu cateva cuvinte.

Dupa parerea mea, deficitul de imagine al bancilor se resimte din ce in ce in ce mai mult, iar actiunile de advertising (e adevarat, mai imaginative decat in trecut) nu mai sunt suficiente pentru a schimba perceptia negativa.

Publicul evolueaza, compara cu ceea ce vede in Vest si este dezamagit.

Care este parerea voastra: au bancile o imagine mai buna decat acum an?

Recomandări

3 comentarii

  1. Cristi

    i). Atata vreme cat exista o diferenta mare intre “talk” (‘dobanzi mici’) si “walk” (DAE, comisioane), imaginea e putin sparta.

    ii). Conteaza foarte mult si advertising-ul, dar este mai importanta experienta directa a clientului. Din nou, o ruptura vizibila intre cele doua. O fi de vina si neglijarea comunicarii interne?

  2. unele au urcat, altele au scazut in ochii lumii/clientilor, dupa cum este si normal. sa ne amintim de bancpost si a lor problema, pentru un exemplu de o extrema si raiffeisen care a primit nu stiu ce premiu sau BT care se tot extinde si a facut recent o majorare de capital ..

Adaugă comentariu