De la blogurile politice la user generated politics

  • Asistam la inceputul unei noi etape in istoria campaniilor electorale: etapa user generated politics. (…)Controlul asupra materialelor electorale nu mai este detinut exclusiv de echipele de campanie. Teoretic, orice utilizator poate produce astazi un spot electoral. Practic, astfel de spoturi exista deja pe YouTube. Unul dintre cele mai celebre este Obama Girl. (via Dorina Gutu)
  • Televiziunea suedeza TV4 a cumparat blogul politic al jurnalistului Niklas Svensson, blog numit Politikerbloggen. (…)Lansat in urma cu doar 10 luni, blogul are 20 000 de vizitatatori/săptamana, iar din mai pana acum a vandut publicitate de aprox. 50 000 euro. Pretul de vanzare este undeva pe la 108 000 euro. (via Gabi Nistoran)

Recomandări

11 comentarii

  1. Sorin Tudor

    @ Semantic,

    Nu ma provoca!!! 🙂
    Pen’ ca altfel nu ne mai oprim…

    Ok, o sa discutam si despre “paine si circ 2.0” la un moment dat.

    Pana atunci, spun doar ca linkul tau vorbeste despre alta lume, alte reactii pavloviene si alt IQ.

    Nu critic nimic (e un link bun, mai sunt si altele).

    Insa, daca ar fi sa carcotesc, asa as carcoti la adreasa tuturor acelora care incearca sa implementeze cu tarnacopul tot ce au gasit trendy peste ocean!!!

Adaugă comentariu