Branding de tara – Romania

Luni, 18 Februarie, ora 14.00, la Casa Oamenilor de Stiinta din Bucuresti, va avea loc lansarea volumului “Branding de tara – Romania”.

O lucrare colectiva la care participa studenti si specialiști din spatiul cultural actual si din domeniul brandingului autohton, coordonata de prof. Emilian M. Dobrescu, Lucian Traşă, Natalia Cimpoca si Vladimir Chira. Printre autori vor fi cu uşurinţă remarcate nume ca Horia Roman Patapievici, Mihai Ghyka, Ştefan Liuţe, Monica Cercelescu.

Incearcand sa ofere o sinteza pertinenta de informatii referitoare la subiectul brandului de tara, volumul este dedicat specialistilor din comunicare si domeniile conexe, oferind, in acelaşi timp, o lectura agreabila publicului larg.

Un proiect editorial sustinut de Centrul de Studii in Transbranding.

Recomandări

3 comentarii

  1. Semantic

    Aoleu! IAAAARRRRR!!!!!

    ps: TRANBRANDING ????!!!! cocoshat de un extrem agnosticism, cu ultimile puteri ma ashez ca montanul in coada si cujet:

    Primo: daca e pe bani, e apreciat de multi si are grija de subect unii “baetzii deshteptzi” atunci e sucursala de la TRANSELECTRICA!

    Secundo: daca e lung de nu se mai termina (povestea brandului RO, de, ca de ea vorbim), scoate mai mult fum si o toooot tzine ca apucatu’ spre Est e musai TRANS-SIBERIANU! 🙂

  2. Sorin Tudor

    @ Semantic,

    Mi-e extrem de clar: esti in mare forma si am impresia ca asa o vei tine tot anul! 🙂

    Si recunosc deschis: replicile tale din ultima vreme sunt mai mult decat spumoase! La mai mare!

Adaugă comentariu