Boom.ro

Din luna martie, Jurnalul National si Saptamana financiara isi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom.
Un inceput de an cat se poate de bun, nu-i asa? 🙂
Eh, unde-s prorocii de altadata?

Pentru cei interesati, comunicatul de presa:

Jurnalul National si Saptamana Financiara, la drum cu netBridge

Bucuresti, 04 februarie 2007/netBridge/

Incepand din luna martie 2007, Jurnalul National si Saptamana Financiara, publicatii editate de Trustul Intact, isi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom ce apartine companiei netBridge.

“Colaborarea noastra cu netBridge vine ca urmare fireasca a planurilor de dezvoltare pe zona online pe care cele doua publicatii le au pentru 2007. Atat Jurnalul National cat si Saptamana Financiara se afla in topul audientelor in variantele print, e firesc sa ne dorim aceeasi pozitie si pentru zona online. Cred ca acest nou parteneriat e cel mai bun prim pas pe care il putem face pentru a deveni lideri si in zona online”, spune Mihai Craiu, Director General al celor doua publicatii.

“Parteneriatul cu Jurnalul National si Saptamana Financiara este unul incheiat intre jucatori de top si confirma succesul strategiei de dezvoltare pe care o avem. Avand in vedere noul parteneriat, agentiile de publicitate si media, precum si clientii lor, isi pot planifica din timp campaniile, apeland cu incredere la echipa netBridge”, a declarat Valentin Oeru, Director Executiv al Boom.ro.

Potrivit datelor furnizate de Trafic.ro, editia online a cotidianului Jurnalul National are peste un milion de vizitatori pe luna, si aproximativ patru milioane de pagini vizitate, iar editia online a publicatiei Saptamana Financiara are in jur de 100.000 de vizitatori lunar si aproximativ 300.000 de pagini vizitate.

netBridge este principalul furnizor de servicii online profesioniste din Romania. Compania netBridge beneficiaza de o experienta de peste 6 ani in dezvoltarea internetului romanesc si in crearea de oportunitati utile pentru folosirea la maxim a internetului in Romania. Peste 1 milion de utilizatori de internet folosesc direct serviciile netBridge in fiecare saptamana. In 2001, netBridge a infiintat Boom, agentia full service de publicitate online.

Recomandări

2 comentarii

  1. marius

    Hei hei, cei de la Boom incep sa contratace! O lovitura grea ptr Beyond Media si indirect Adevolution. Poti spune ca au ochit 2 dintr-o lovitura pe Orlando si pe Val. Sa fie oare inceputul sfarsitului ptr ei?

  2. Nu, e doar sfarsitul inceputului. 😉

Adaugă comentariu