Blogurile si big bang-ul comunicarii

Iulia Sima publica pe 9am.ro un articol referitor la impactul blogurilor asupra comunicarii:

Specialistii in studiile comunicarii vorbesc despre un nou model al culturii libertatii de comunicare, similar impactului pe care l-a avut publicarea cartilor, iar reprezentantul cel mai de seama al noii furtuni informationale generat de catre new media, este blogul.

De unde vine puterea blogurilor? Cred ca Andrei Rosca are un raspuns.

Recomandări

3 comentarii

  1. Puterea blogurilor cred ca vine in primul rand din tenta personala pe care o au, din libertatea cu care se scrie pe un blog. Totusi, referitor la acest lucru, mi-aduc aminte ca luna trecuta, intr-un articol al revistei Comunicatii Mobile, un studiu arata ca doar 3,5% dintre americani considera blogurile principala sursa de informare. Ar fi interesant un astfel de studiu si la noi…

  2. Cristi

    Din pacate, o parte substantiala din “furtuna” nu are nicio putere, atata vreme cat este doar o rabufnire si o rafuiala cu sine, o cearta pe scara blocului online. Sau, in fine, are aceeasi putere pe care o are media orientata spre astfel de continut informational.

    Daca 2000-2004 a fost – cu notabile exceptii – o epoca a tacerii media (oricare ar fi formele ei), 2004-2008 (and counting) seamana cu “liberalizarea” din anii ’90, cand oamenii redescopereau “curajul” de a injura in gura mare pe strada. Lucru, care, evident, i-a facut pe foarte multi puternici, dar pe foarte putini mai buni.

  3. Anton Rudolf

    Acest comentariu il voi lasa pentru cei care vor face experimentul big-bang-ului. Daca as incerca sa va contrazic as vorbi in necunostinta de cauza.Eu cred ca inainte de a se face astfel de experimente, ar trebui cerut un vot la nivel mondial sa vedem cati dintre pamanteni ar fi deacord cu astfel de experimente. Daca noi v-am opri pe voi, va veti plange ca va vom distruge visul de o viata a catorva mi de oameni, mai bine distrugeti-l voi pe al catorva milioane. Va multumesc

Adaugă comentariu