Anchete si mesaje publicitare

Ce rezulta daca amestecam doua mesaje publicitare? De pilda, “Am auzit ca se castiga multi bani aici! (Ziua) si “Se ducea vestea!” (Posta Romana).

Rezulta o ancheta:

Compania Nationala Posta Romana pregateste in aceste zile o noua mega-afacere prin care sa fie spalate uriase sume de bani.

O ancheta in care se pomeneste numele lui “Tal Silberstein, consultant al lui Calin Popescu Tariceanu si al premierului israelian Ehud Barak”.

Despre Tal Silberstein, se scrie si intr-o ancheta din Evenimentul Zilei -, publicata in urma cu mai bine de o luna – vorbindu-se si despre PSD si Arthur Finkelstein (despre care, cu ceva timp in urma, s-a vorbit si pe bloguri).

Si tot astazi, Dan Andronic ne spune ce l-a enervat de dimineata:

minciuna din Ziua, comandată de Vântu, care după trei bypassuri şi o embolie pulmonară n-a înţeles nimic. nu-i nimic, Dzeu e sus şi vede…dacă ăsta a fost răspunsul la hoţia de la FNI, mă întreb ce urmează.

Dupa cum spuneam, se duce vestea. Insa, ca intotdeauna, doar atat cat vrea ea.

Recomandări

Adaugă comentariu